«Άλμα» 30,5% στα έσοδα της ανακοίνωσε η Xiaomi για το τρίτο τρίμηνο, ενισχυμένα από κυκλοφορία του SU7, του πρώτου ηλεκτρικού οχήματός της.
Σύμφωνα με το Reuters, τα έσοδα της κινεζικής τεχνολογικής εταιρείας ανήλθαν σε 92,5 δισ. γιουάν (12,77 δισ. δολάρια) για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου, ξεπερνώντας την εκτίμηση 15 αναλυτών σε δημοσκόπηση της LSEG για 91,1 δισ. γιουάν. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 4,4% στα 6,25 δισ. γιουάν, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση για 5,92 δισ. γιουάν.
Η εταιρεία αύξησε επίσης τον στόχο πωλήσεών της σε 130.000 φέτος, σημαντικά υψηλότερα ποσό από τον αρχικό στόχο των 76.000.
Τον Μάρτιο, η Xiaomi, εισερχόμενη σε μια ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στην Κίνα, παρουσίασε το SU7 με μια εντυπωσιακή τιμή - κάτω από 30.000 δολάρια για το βασικό μοντέλο, 4.000 δολάρια φθηνότερα από το βασικό μοντέλο του Tesla Model 3 στην Κίνα. Για να ανταποκριθεί στη ζήτηση, η Xiaomi έχει διπλασιάσει τις βάρδιες παραγωγής από τον Ιούνιο και έχει λανσάρει το premium μοντέλο SU7 Ultra με τιμή άνω των 110.000 δολαρίων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία της Xiaomi, ωστόσο, εξακολουθεί να σημειώνει ζημιές. Η μονάδα ανέφερε προσαρμοσμένη ζημιά 1,5 δισ. γιουάν για το τρίμηνο, με περιθώριο μικτού κέρδους 17,1%.
Κατά το γ' τρίμηνο, η Xiaomi διατήρησε τη θέση της ως ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στον κόσμο, με αποστολές 42,8 εκατ. μονάδων, σημειώνοντας αύξηση 3% και καταλαμβάνοντας το 14% της αγοράς, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Canalys.