Fais Group: Tα σχέδια για Under Armour, Puma, Kαλογήρου, Kiko Milano

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Fais Group: Tα σχέδια για Under Armour, Puma, Kαλογήρου, Kiko Milano
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις του ομίλου Φάις για το 2023 και ποιες οι εκτιμήσεις για το 2024.

Την αισιοδοξία του για την πορεία των αποτελεσμάτων του 2024 εκφράζει ο όμιλος Φάις, διεκδικώντας ακόμη μεγαλύτερα μερίδια αγοράς μέσω υφιστάμενων ή νέων συνεργασιών με επώνυμους οίκους στους κλάδους της ένδυσης, της υπόδησης των αξεσουάρ και των καλλυντικών, τόσο μέσω χονδρικών πωλήσεων όσο και μέσω του δικτύου λιανικών πωλήσεων που διαθέτει.

«Η καλύτερη οργάνωση, οι οικονομίες κλίμακος, οι συνέργειες και η βελτίωση των υπαρχουσών συνεργασιών με πελάτες και προμηθευτές αναμένεται να δημιουργήσει θετικότερα αποτελέσματα για το 2024», αναφέρει χαρακτηριστικά η διοίκηση στις οικονομικές καταστάσεις που καταχωρήθηκαν πριν από λίγες ώρες στο ΓΕΜΗ.

Αύξηση τζίρου κατά 17% στα 191 εκατ. ευρώ

Ειδικότερα, το 2023 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε στο ποσό των 191,31 εκατ. ευρώ έναντι 163,28 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 17%.

Τα ενοποιημένα κέρδη διαμορφώθηκαν σε 5,10 εκατ. ευρώ έναντι 8,95 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ το ενοποιημένο μικτό περιθώριο κέρδους της χρήσης 2023 ανήλθε σε 45%, όπως ακριβώς και στην προηγούμενη χρήση. Το δε EBITDA διαμορφώθηκε σε 38,92 εκατ. ευρώ από 32,78 εκατ. ευρώ το 2022.,

«Ο όμιλος, κατά την χρήση 2023 παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικράτησαν λόγω των πληθωριστικών πιέσεων που επηρέασαν την παγκόσμια και εγχώρια οικονομία, πραγματοποίησε αύξηση του τζίρου κατά 17%. Η αύξηση των πωλήσεων που έφερε τα πρόσθετα κέρδη από το μικτό αποτέλεσμα σε συνδυασμό με τη σωστή διαχείριση των εξόδων οδήγησαν τον όμιλο σε μια χρήση με θετικό αποτέλεσμα προ φορών», σημειώνεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση.

Παράλληλα, όπως αναφέρεται, ο όμιλος συνέχισε την ανάπτυξη του στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, στοχεύοντας στην επέκταση και στη βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, προκειμένου να αποκτηθούν ή και να διατηρηθούν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

UNLIMITED SPORT A.E.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της ανάπτυξης της, η εταιρεία στο πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2024 προχώρησε στην ανακαίνιση του Under Armour Brand House στη Γλυφάδα προσφέροντας μια πολύ βελτιωμένη εμπειρία για τον καταναλωτή.

Παράλληλα τον Αύγουστο του 2024 εγκαινιάστηκε το νέο κατάστημα της Under Armour επί της οδού Βουλής στην Ερμού. Επιπλέον, ξεκίνησε η διανομή στη χονδρική της FIT FLOP, ενώ η ζήτηση για UGG προϊόντα αναμένεται να παραμείνει πολύ ισχυρή σε επίπεδο χονδρικής και λιανικής. Η εταιρεία αναμένεται να διατηρήσει το δυναμισμό των πωλήσεων και της κερδοφορίας της για το 2024.

Για το 2023 η εταιρεία δραστηριοποιήθηκε με προσήλωση στους στρατηγικούς της στόχους στοχεύοντας στη σταδιακή επέκταση της δραστηριότητας της, ενώ εμφάνισε αύξηση των πωλήσεων συγκριτικά με το 2022 της τάξεως του 23%. Αύξηση στις πωλήσεις παρουσίασαν όλα τα brand της εταιρείας αλλά το brand της Under Armour είναι αυτό που έδωσε την μεγαλύτερη ώθηση με αύξηση 25% στις χονδρικές πωλήσεις, 32% στις λιανικές πωλήσεις. Επίσης αναφορικά με το brand UGG, οι χονδρικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 18% ενώ παράλληλα οι πωλήσεις του brand Technogym αυξήθηκαν κατά 39%.

SPORTSWIND A.E.

Η Sportswind είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος του γνωστού brand Puma για Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία και ως εκ τούτου δραστηριοποιείται στη χονδρική πώληση των ειδών της Puma, καθώς και σε ανάπτυξη καταστημάτων λιανικής.

Στόχος της εταιρείας για τη χρήση 2024 είναι η αύξηση του κύκλου εργασιών, ενώ όπως αναφέρει η διοίκηση «μετά την πολύ πετυχημένη πορεία του νέου καταστήματος PUMA εντός του εμπορικού κέντρου «Mediterranean Cosmos» στη Θεσσαλονίκη, το 2024 άνοιξε το νέο flagship store της PUMA στη Γλυφάδα και προγραμματίζεται στις αρχές του 2025 το άνοιγμα νέο καταστήματος στο The Mall of Athens.

Επιπλέον, το 2024 σηματοδότησε την έναρξη αποκλειστικής διανομής για το brand LEVI’S σε Ελλάδα και Κύπρο προσθέτοντας ένα ακόμα ισχυρό και διεθνώς αναγνωρισμένο brand στο χαρτοφυλάκιο της.

Το 2023 η εταιρεία εμφάνισε αύξηση των πωλήσεων συγκριτικά με το 2022 της τάξεως του 15%, ενώ αναλυτικότερα στο 23% ανήλθε η αύξηση των λιανικών πωλήσεων της Mango, 5% ήταν η αύξηση της χονδρικής της Puma και 62% η αύξηση στο brand της New Era.

ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ Α.Ε.

Όπως επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, στην οικονομική έκθεση, «για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η εταιρεία αναμένεται να έχει ισχυρές πωλήσεις και δυνατή κερδοφορία. Η διαρκής αναζήτηση νέων εμπορικών συνεργασιών, η ολοκλήρωση των ανακαινίσεων του δικτύου ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ - το κατάστημα του Πειραιά ανακαινίστηκε το καλοκαίρι του 2024 - σε συνδυασμό με την ανανέωση στρατηγικών συνεργασιών με ξένους οίκους στον χώρο της ένδυσης υπόδησης και του αξεσουάρ αναμένεται να έχουν θετική επίδραση στα αποτελέσματα της εταιρείας.

Παράλληλα, στρατηγικής σημασίας για τα επόμενα χρόνια θα είναι και η ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων HARALAS. Το 2024 άνοιξαν HARALAS στη Λάρισα και στο εμπορικό κέντρο RIVER WEST στην Αθήνα. Η εταιρεία κατά την χρήση 2023 πραγματοποίησε αύξηση του τζίρου κατά 7%.

SLF EAST EUROPE A.E.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη και διοίκηση του δικτύου καταστημάτων KIKO MILANO, ενώ μέσα στο 2024 ολοκληρώθηκε η υπογραφή συμβολαίου εκπροσώπησης και ανάπτυξης του δικτύου στις χώρες Τσεχία και Σλοβακία.

Ελλάδα

Ο κύκλος εργασιών για την τρέχουσα χρονιά θα είναι σημαντικός αυξημένος λόγω ωρίμανσης υφισταμένων καταστημάτων και δυναμικής διεύρυνσης του δικτύου της. Υπενθυμίζεται ότι εντός του 2024 έχουν ανοίξει έξι νέα καταστήματα και αναμένεται να ανοίξουν επιπλέον δύο στην Κόρινθο και στην Ξάνθη.

Κύπρος

Η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω τεσσάρων καταστημάτων του brand καλλυντικών KIKO MILANO στη Κύπρο. Ο κύκλος εργασιών για την τρέχουσα χρονιά θα παραμείνει δυναμικός με βελτιωμένη κερδοφορία, ενώ το 2023 κατέγραψε κύκλο εργασιών άνω των 3 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στο 14% ως ποσοστό επί των πωλήσεων.

Βουλγαρία

Η εταιρεία δραστηριοποιείται μέσω δύο καταστημάτων του brand καλλυντικών KIKO MILANO στη Βουλγαρία ενώ αναμένεται το άνοιγμα ενός ακόμα καταστήματος εντός του 2024 στο Plovdiv. Το 2023 – στην πρώτη χρήση στην οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της η εταιρεία – τα αποτελέσματα ήταν θετικά καθώς κατέγραψε κύκλο εργασιών άνω του 1 εκατ. ευρώ ενώ παράλληλα τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στο 20% ως ποσοστό επί των πωλήσεων.

ONE OUTLET A.E.

Η διοίκηση εκτιμά ότι οι επόμενες χρήσεις αναμένεται να έχουν θετικό πρόσημο για την εταιρεία, κάτι το οποίο έχει επιβεβαιωθεί και από την τρέχουσα χρήση, ενώ η ανάπτυξή της εξαρτάται και από την αύξηση της ιδιωτικής κατανάλωσης. Η εταιρεία για τη χρήση 2023 είχε αύξηση του τζίρου της κατά 17%.

F.L.S. ΜΟΔΙΑΝΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ Α.Ε.

Η εταιρεία για το 2024 έχει πρωταρχικό σκοπό να αυξήσει το ποσοστό πληρότητας των καταστημάτων στην Αγορά Μοδιάνο. Με στοχευμένες ενέργειες θα επιδιώξει τη διαμόρφωση ενός μείγματος καταστημάτων στο εμπορικό κέντρο το οποίο θα προσφέρει ποικιλία επιλογών στον καταναλωτή με σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας του και της αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας.

Τον Δεκέμβριο της προηγούμενης χρήσης ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ξεκίνησε η λειτουργία της Αγοράς Μοδιάνο, προσφέροντας ένα food market concept νέας γενιάς.

Εντός της χρήσης την Αγορά Μοδιάνο επισκέφτηκαν περίπου 4.000.000 άτομα, ενώ παράλληλα η πληρότητα στα μισθωμένα καταστήματά της ανήλθε περίπου στο 69%.

LEMGREG LTD

Ο κύκλος εργασιών εντός του πρώτου εξαμήνου 2024 διατηρείται σταθερός σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Το δε 2023 η εταιρεία είχε αύξηση στον τζίρο 8% ενώ για τρίτη συνεχή χρήση επιτυγχάνει ισχυρή και βελτιωμένη κερδοφορία και μικτό αποτέλεσμα.

THE DENIM CO. Μ.Ι.Κ.Ε.

Το 2024 ξεκίνησε η λειτουργία του νέου καταστήματος LEVI’S στην Αθήνα επί της οδού Ευαγγελιστρίας 8, στην Ερμού.

Τα υφιστάμενα και νέα καταστήματα αναμένεται να δώσουν επαρκή ρευστότητα και κερδοφορία στην εταιρεία εντός της επόμενης χρήσης, ενώ παράλληλα το 2024 θα είναι η πρώτη χρήση πλήρους λειτουργίας των υφιστάμενων καταστημάτων της σε Νέα Ερυθραία και Γλυφάδα που άνοιξαν μέσα στο 2023.

AM GENCOM A.E.

Η εταιρεία το 2023 εμφανίζει μείωση των πωλήσεων κατά 19% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.

Υπενθυμίζεται δε ότι στις 28/02/2023 διακόπηκε η συνεργασία με το brand της Adidas και ο όμιλος μετέτρεψε την πλειονότητα των καταστημάτων σε καταστήματα UNDER ARMOUR και LEVI’S.

ELSOL Α.Ε.

«Η νέα αποκλειστική συνεργασία διανομής που εξασφαλίστηκε με την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης σε επιλεγμένες κατηγορίες δημιουργεί σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης για την εταιρεία. Μέσω αυτής της συνεργασίας, αποκτήθηκε πρόσβαση σε μια μεγάλη αγορά στο ελληνικό χώρο ενώ η αποκλειστική φύση της συνεργασίας διασφαλίζει τη μοναδικότητα των προϊόντων μας στην αγορά αυτή και ενισχύει το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα», τονίζει μεταξύ άλλων η διοίκηση.

Η στρατηγική αυτή αναμένεται να αυξήσει τον κύκλο εργασιών, να βελτιώσει την κερδοφορία μας και να αντισταθμίσει την κόπωση που παρουσιάζουν οι πωλήσεις των ειδών τένις με τα το πέρας της πανδημίας, σημειώνεται επίσης.

Η εταιρεία, η οποία αποτελεί νέα θυγατρική του ομίλου, παρουσιάζει πωλήσεις 1.030.771 ευρώ.

E-TENNIS ΜΑΡΟΥΣΙ A.E.

Η εταιρεία, η οποία αποτελεί νέα θυγατρική του ομίλου, παρουσιάζει πωλήσεις 885.248 ευρώ στην τρέχουσα χρήση.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

«Βλέπει» τζίρο 150 εκατ. ευρώ η Creta Farms – Η εικόνα στην αγορά αλλαντικών

United Fiber: Οπτική ίνα σε 830.000 σπίτια και επιχειρήσεις το 2025

ΑΔΜΗΕ: Διαγωνισμός για την ηλεκτρική διασύνδεση Κορίνθου – Κω

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider