Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος: Στην 1η θέση για το 2024* - Η στρατηγική ανάπτυξης

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος: Στην 1η θέση για το 2024* - Η στρατηγική ανάπτυξης
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων συνεχίζει τη στρατηγική ανάπτυξης και καινοτομίας της εταιρείας.

Το Νο1 φυσικό μεταλλικό νερό στην Ελλάδα για το 2024 αναδείχθηκε το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, με μερίδιο αγοράς 20,4% (ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water), αποδεικνύοντας τη διαρκή δέσμευση στην ανώτερη ποιότητα, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Φτάνοντας απευθείας από τις πηγές της Ηπείρου στα χέρια εκατομμυρίων ανθρώπων, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος έχει γίνει συνώνυμο της αξιοπιστίας και της κορυφαίας ποιότητας.

Παράλληλα, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων συνεχίζει τη στρατηγική ανάπτυξης και καινοτομίας της εταιρείας. Ειδικότερα:

Η μάρκα Βίκος συνεχίζει να πρωτοπορεί και να ενισχύει την παρουσία της στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών με τη σειρά φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος. Βασισμένα στο φυσικό μεταλλικό νερό, παράγονται χωρίς προσθήκη συντηρητικών, με αγνές πρώτες ύλες, προσφέροντας στους καταναλωτές αυθεντική γεύση και ανώτερη ποιότητα.

Δυναμική είσοδος στην αγορά HORECA: Το 2022, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων πραγματοποίησε ένα δυναμικό άνοιγμα στην αγορά HORECA, παρουσιάζοντας premium συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις του κλάδου της εστίασης και της φιλοξενίας. Επιπλέον, η μάρκα Βίκος έδωσε ξανά δυναμικά το «παρών» στην HORECA 2025, αναδεικνύοντας τις καινοτομίες της εταιρείας και ενισχύοντας τις συνεργασίες της με επιχειρήσεις που αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας για τους πελάτες τους.

Το ανανεωμένο Βίκος Cool Tea: Η premium σειρά παγωμένου τσαγιού επιστρέφει δυναμικά στην αγορά, με την ίδια ποιοτική σύνθεση αλλά με ανανεωμένες συσκευασίες αλουμινίου που αναδεικνύουν τη φρεσκάδα και τη φυσικότητα του προϊόντος, με στόχο να ενισχύσει την παρουσία του στην κατηγορία των ready-to-drink premium ροφημάτων. Το νέο packaging αντικατοπτρίζει τον φυσικό και δροσιστικό χαρακτήρα του προϊόντος, ενισχύοντας παράλληλα την premium ταυτότητα της σειράς και τοποθετώντας το ακόμα πιο δυναμικά στην αγορά.

Σταθερή παρουσία σε περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις: Με μήνυμα το «Συμβιώνουμε αρμονικά, επιχειρούμε υπεύθυνα» η μάρκα Βίκος, μέσω του πολυδιάστατου προγράμματος κοινωνικής ευθύνης «Ο Β-οίκος της ζωής μας», υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πλάνο δράσεων που εστιάζουν στην προστασία του περιβάλλοντος, την υγεία, την αθλητική ανάπτυξη, την υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, τον πολιτισμό και την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας.

Στον τομέα του περιβάλλοντος, η μάρκα Βίκος προχωρά σε σημαντικές πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, όπως χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και καινοτόμες πρακτικές παραγωγής με σεβασμό στους φυσικούς πόρους. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά σε εκτεταμένες δράσεις δενδροφυτεύσεων, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση δασικών εκτάσεων.

Στον πυλώνα του εθελοντισμού, η εταιρεία στηρίζει δράσεις που προάγουν την ευεξία. Παράλληλα, οργανώνει ή συμμετέχει σε εκστρατείες ενημέρωσης και πρόληψης για τη δημόσια υγεία συμβάλλοντας έμπρακτα στην αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας, και στέκεται στο πλάι της τοπικής κοινωνίας της Ηπείρου, προσεγγίζοντας με σεβασμό και ευαισθησία τις ανάγκες των ανθρώπων της. Παράλληλα η στήριξη που προσφέρει η μάρκα Βίκος στην εθελοντική αιμοδοσία είναι μία μόνο πτυχή του αξιακού συστήματος που διέπει τη μάρκα για υποστήριξη του ανθρωπιστικού ιδεώδους.

Στον τομέα της κοινωνικής προσφοράς, στηρίζει έμπρακτα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες με δωρεές, υποδομές και προγράμματα στήριξης. Από συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης έως ενέργειες τοπικής ανάπτυξης, η εταιρεία συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται. Παράλληλα δηλώνει δυναμικά την παρουσία της και στο κομμάτι του αθλητισμού όπου υποστηρίζει πληθώρα αθλητικών διοργανώσεων, χορηγεί αθλητικούς συλλόγους και ενισχύει την πρόσβαση των νέων σε αθλητικές δραστηριότητες. Μέσω αυτών των ενεργειών προάγει τη σωματική δραστηριότητα και τη διαμόρφωση ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Στο κομμάτι του πολιτισμού, ενισχύει τη ζωντανή πολιτιστική ταυτότητα της χώρας μας και υποστηρίζει τις αξίες της παράδοσης και της δημιουργικότητας. Οι δράσεις της μάρκας έχουν στόχο να προάγουν την εθνική μας κληρονομιά και τη σύγχρονη δημιουργία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider