Ανάπτυξη της Wyndham Hotels & Resorts σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ανάπτυξη της Wyndham Hotels & Resorts σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ευρασία και Αφρική
Η Wyndham Hotels & Resorts, η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο με 25 παγκόσμια brands και περίπου 9.300 ξενοδοχεία, συνέχισε τη δυναμική της ανάπτυξη στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ευρασία και την Αφρική (ΕΜΕΑ) το 2024.

Η Wyndham Hotels & Resorts, η μεγαλύτερη εταιρεία franchising ξενοδοχείων στον κόσμο με 25 παγκόσμια brands και περίπου 9.300 ξενοδοχεία, συνέχισε τη δυναμική της ανάπτυξη στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ευρασία και την Αφρική (ΕΜΕΑ) το 2024.

Ειδικότερα, η εταιρεία υπέγραψε 83 νέα συμβόλαια και άνοιξεπερισσότερα από 50 ξενοδοχεία προσθέτοντας πάνω από 6.400 δωμάτια, ενισχύοντας την παρουσία της σε βασικές αγορές, όπως η Γαλλία, η Ινδία, η Ισπανία, η Τουρκία και η Πορτογαλία.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ανάπτυξη στην περιοχή συνέβαλε στην αύξηση κατά 5% του παγκόσμιου αναπτυξιακού χαρτοφυλακίου της Wyndham σε ετήσια βάση, φτάνοντας σε επίπεδα ρεκόρ των 252.000 δωματίων. Η περιοχή EMEA σημείωσε επίσης ισχυρή αύξηση του εσόδου ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) κατά 10% το 2024. Με βασικό άξονα το μοντέλο Owner First της Wyndham, η εταιρεία συνεχίζει να αποδεικνύει τη μακροπρόθεσμη δέσμευσή της προς τους ιδιοκτήτες και τους συνεργάτες της. Συμπεριλαμβανομένων των προσθηκών του περασμένου έτους, η Wyndham διαθέτει πλέον περίπου 680 ξενοδοχεία στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής, με περίπου 93.000 δωμάτια.

Σχετικά, ο Δημήτρης Μανίκης, πρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής, Wyndham Hotels& Resorts, δήλωσε τα εξής: «Η ισχυρή δυναμική της Wyndhamτο 2024 αναδεικνύει τη δύναμη του διαφοροποιημένου χαρτοφυλακίου των brands μας και την αυξανόμενη ζήτηση στην περιοχή. Συνεχίζουμε να ενισχύουμε την παρουσία μας σε βασικές αγορές της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής, ενώ παράλληλα επεκτεινόμαστε σε τομείς υψηλής ανάπτυξης, όπως η παρατεταμένη διαμονή και οι brandedresidences, καθώς και η εδραίωσή μας στη μεσαία κατηγορία. Παράλληλα, η ανάπτυξή μας σε premium ξενοδοχεία, με το Dolce by Wyndham να επεκτείνεται στην Ευρώπη και σε νέους προορισμούς όπως η Γαλλία, η Ινδία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, δημιουργεί συναρπαστικές ευκαιρίες για τους επιχειρηματικούς μας συνεργάτες. Καθώς συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε, παραμένουμε επικεντρωμένοι στη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας, ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες των ταξιδιωτών και των ιδιοκτητών μας».

Σημειώνεται ότι η ανάπτυξη της Wyndham στην περιοχή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής το 2024 αντικατοπτρίζει τη στρατηγική επέκταση της εταιρείας σε βασικές αγορές, αξιοποιώντας την ισχυρή αναγνωρισιμότητα του brand και την αυξανόμενη ζήτηση για διαφοροποιημένες επιλογές. Καθώς οι διεθνείς αφίξεις τουριστών αναμένεται να αυξηθούν το 2025, η εταιρεία παραμένει προσηλωμένη στην ενίσχυση της παρουσίας της σε προορισμούς με υψηλές προοπτικές.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

GEO: Η Κάρπαθος στους εννιά «μυστικούς» προορισμούς της Ευρώπης για τους Γερμανούς

Τουρισμός: Με αυξήσεις στα ξενοδοχεία μπήκε η χρονιά

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider