Tencent: «Εκτοξεύτηκαν» τα κέρδη το δ' τρίμηνο - Αύξηση 90% με ώθηση από gaming και διαφημίσεις

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Tencent: «Εκτοξεύτηκαν» τα κέρδη το δ' τρίμηνο - Αύξηση 90% με ώθηση από gaming και διαφημίσεις
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 11% σε ετήσια βάση.

Υψηλότερα των εκτιμήσεων κέρδη κατέγραψε ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός Tencent για το τέταρτο τρίμηνο του 2024, λαμβάνοντας ώθηση από την αύξηση των εσόδων στον τομέα του gaming και του μάρκετινγκ -συγκεκριμένα των διαφημίσεων.

Σύμφωνα με το CNBC, τα έσοδα της εταιρείας άγγιξαν τα 172,4 δισ. κινεζικά γουάν (23,9 δισ. δολάρια), έναντι 168,9 δισ. κινεζικών γουάν που εκτιμούσαν οι αναλυτές. Τα κέρδη που αποδίδονται στους μετόχους της εταιρείας ανήλθαν σε 51,3 δισ. κινεζικά γουάν, υψηλότερα από τα 46,03 δισ. γουάν που προβλεπόταν.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 11% σε ετήσια βάση, ενώ τα κέρδη αυξήθηκαν κατά 90% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2023.

Η Tencent είναι γνωστή ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ηλεκτρονικών παιχνιδιών στον κόσμο. Τα έσοδα από το gaming στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 23% σε ετήσια βάση στα 33,2 δισ. κινεζικά γουάν το δ' τρίμηνο. Ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης του εγχώριου gaming επιταχύνθηκε το τρίμηνο που έληξε τον Δεκέμβριο, σε σύγκριση με την προηγούμενη τρίμηνη περίοδο.

Τα έσοδα από τα το gaming σε διεθνές επίπεδο σημείωσαν άλμα 15% σε ετήσια βάση και ανήλθαν σε 16 δισ. κινεζικά γουάν. Τα τελευταία χρόνια, η Tencent έχει εντείνει τις προσπάθειές της να εδραιωθεί ως η «βασίλισσα του gaming» στο εξωτερικό με παιχνίδια όπως το PUBG Mobile, καθώς η εγχώρια αγορά ηλεκτρονικών παιχνιδιών επιβραδύνθηκε εν μέσω μακροοικονομικών αντιξοοτήτων.

Οι υπηρεσίες μάρκετινγκ της Tencent - κυρίως ο τομέας της διαφήμισης - σημείωσαν άνοδο κατά 17% σε ετήσια βάση στα 35 δισ. κινεζικά γουάν το δ' τρίμηνο. Μια από τις πιο κερδοφόρες πλατφόρμες που βρίσκονται στην «ομπρέλα» του κινεζικού τεχνολογικού κολοσσού αποτελεί το WeChat. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων της Κίνας με περισσότερους από 1,38 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

Παρόλο που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες gaming στον κόσμο, η Tencent έχει επίσης δώσει μεγάλη έμφαση στο να γίνει βασικός «παίκτης» στον κλάδο της τεχνητής νοημοσύνης στην Κίνα τα τελευταία δύο χρόνια, παρουσιάζοντας διάφορα μοντέλα AI.

Την Τρίτη, η εταιρεία παρουσίασε το μοντέλο Hunyuan3D-2.0, το οποίο μπορεί να μετατρέψει κείμενο ή εικόνες σε τρισδιάστατα γραφικά. Τον Φεβρουάριο, η Tencent είχε παρουσιάσει το Turbo S, ένα μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης που έχει σχεδιαστεί για να απαντά σε ερωτήματα χρηστών όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Το ανθρωποειδές ρομπότ Apollo στην παραγωγή της Mercedes

Santander: Θα κλείσει 95 υποκαταστήματα στο Ην. Βασίλειο

Blackwell Ultra και Vera Rubin: Τα 2 νέα AI τσιπ της Nvidia

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider