Πτωτικά κινήθηκαν οι πωλήσεις της LVMH στο α' τρίμηνο του έτους καθώς φαίνεται ότι οι εύποροι αγοραστές συγκράτησαν τις δαπάνες τους σε ακριβά είδη εν μέσω του εμπορικού πολέμου που τάραξε τις παγκόσμιες αγορές.
Τα έσοδα του γαλλικού πολυτελούς οίκου μόδας στα δερμάτινα είδη που αποτελούν την πιο κερδοφόρα μονάδα του υποχώρησαν κατά 5% στα 10,1 δισ. ευρώ σε οργανική βάση, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν οριακή μείωση 0,55%.
Συνολικά, οι πωλήσεις του ομίλου υποχώρησαν κατά 3% στα 20,3 δισ. ευρώ, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις ότι θα παρέμεναν αμετάβλητες.
Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ, που αντιπροσώπευαν το 24% των πωλήσεων της LVMH κατά το τρίμηνο, υποχώρησαν κατά 3%, χάνοντας τις προσδοκίες για μικρή αύξηση. Στην Κίνα, οι επιδόσεις ήταν χαμηλότερες καθώς οι πωλήσεις διολισθαίνουν κατά 11%. Στην Ευρώπη ωστόσο οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 2%.
Η μητρική εταιρεία της Louis Vuitton είναι ο πρώτος ευρωπαϊκός όμιλος πολυτελείας που δημοσίευσε αποτελέσματα πρώτου τριμήνου. Η εταιρεία, της οποίας ηγείται ο δισεκατομμυριούχος Μπερνάρ Αρνό, θεωρείται γενικά σημείο αναφοράς για τον κλάδο καθώς δραστηριοποιείται σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, από σακάκια Christian Dior μέχρι δαχτυλίδια αρραβώνων Tiffany, ρολόγια Tag Heuer και σαμπάνιες Dom Perignon.
Η αγορά ειδών πολυτελείας αγωνίζεται να βγει από μια περίοδο υποτονικής ανάπτυξης που προκλήθηκε εν μέρει από τον ανταγωνισμό της Κίνας, ενώ οι προοπτικές έχουν γίνει ακόμη πιο ζοφερές από τότε που ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ επέβαλε αυτό το μήνα δασμούς στις εισαγωγές από την Ευρωπαϊκή Ένωση.