Σταθερή έχει κρατήσει την τιμή του καφέ η αλυσίδα Palmie Bistro, παρά την αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης από 1 Ιανουαρίου του 2017.
Την στιγμή που οι περισσότερες αλυσίδες προχώρησαν σε ανατίμηση του καφέ κατά 0,10 λεπτά, η Palmie Βistro δεν το έχει κάνει ακόμη, ενώ όπως επισημαίνει η γενική διευθύντρια του Ομίλου Αλεξία Κουτρουλιά «θα δούμε πότε θα την αυξήσουμε».
Σύμφωνα με την κ. Κουτρουλιά, προς το παρόν δεν υπάρχει επιπλέον ενδιαφέρον για το άνοιγμα καταστήματος Palmie Bistro μέσω franchise λόγω του υψηλού κόστους που απαιτείται για το άνοιγμα ενός τέτοιου καταστήματος (περί τις 200.000 ευρώ).
Σήμερα το δίκτυο της αλυσίδας αριθμεί 12 καταστήματα ενώ από την αρχή της κρίσης έχουν κλείσει οκτώ καταστήματα.
Για το 2016 η εταιρεία έκλεισε με άνοδο τζίρου 5%, αποτέλεσμα ιδιαίτερα ενθαρρυντικό δεδομένης της γενικότερης κρίσης που επικρατεί στον τομέα της εστίασης.
Σύμφωνα με την κ. Κατρουλιά, πάντως ένα νέο κατάστημα άνοιξε πρόσφατα στο Μetro Mall, με την αλυσίδα να έχει πλέον παρουσία σε όλα τα mall της Αθήνας.
Όπως μας ανέφερε η μέση τιμή απόδειξης στα καταστήματα των εμπορικών κέντρων είναι 6 ευρώ με εξαίρεση το The Mall όπου η μέση τιμή απόδειξης είναι στα 9 ευρώ.
Σημαντική βαρύτητα όμως δίνεται και στην ανάπτυξης της Palmie gastronomy, της κεντρικής παραγωγικής μονάδας φαγητού, μέλος του Ομίλου Palmie bistro, η οποία λειτουργεί σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στον Αυλώνα Αττικής από το 2007.
Ο υπερσύγχρονος εξοπλισμός της την έχουν καθιερώσει τα τελευταία χρόνια, ως μία από τις πιο αξιόπιστες και ποιοτικές παραγωγικές μονάδες φαγητού στην Ελλάδα, καλύπτοντας τις ανάγκες των μονάδων εστίασης, είτε πρόκειται για αλυσίδες εστιατορίων και ξενοδοχείων, είτε για επιχειρήσεις τροφοδοσίας.