Στους προμηθευτές η μάχη των αλυσίδων σουπερμάρκετ

Ελένη Μπότα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Στους προμηθευτές η μάχη των αλυσίδων σουπερμάρκετ

Μετά τη μάχη της τιμής στο ράφι, τώρα οι αλυσίδες ανοίγουν τη μάχη των προμηθευτών.

Η νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΑΒ Βασιλόπουλος στην οποία συμμετέχει ένας προμηθευτής, ο οποίος μιλάει για την άριστη συνεργασία του με την αλυσίδα, φέρνει στο επίκεντρο τους προμηθευτές, οι οποίοι έχουν υποστεί σημαντική ζημιά λόγω του κουρέματος κατά 50% των οφειλών τους από την αλυσίδα Μαρινόπουλος, στο πλαίσιο της συμφωνίας με το Σκλαβενίτη.

Η διαφήμιση αυτή έχει σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, μετατοπίσει το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στη μάχη των αλυσίδων στον τρόπο που αυτές αντιμετωπίζουν τους προμηθευτές τους.

Ο νέος πόλεμος που μόλις ξεκίνησε έχει να κάνει και με τα όσα κυκλοφόρησαν τις προηγούμενες ημέρες περί ασφυκτικών πιέσεων των αλυσίδων προς τους προμηεθυτές να μειώσουν τις τιμές και να δώσουν έξτρα παροχές σε έξτρα παροχές και ζεστό χρήμα.

Μάλιστα επιστολή που κυκλοφόρησε τις προηγούμενες ημέρες και οι οποία απεστάλη σε αρκετές προμηθευτικές εταιρείες ζητείται η λήψη συγκεκριμένων ενεργειών οι οποίες «θα συμφωνηθούν από κοινού, με βάση τα χαρακτηριστικά του πελατειακού κοινού της εταιρείας, με σκοπό την ενίσχυση του brand του προμηθευτή στο ειδικό αυτό κοινό.»

Σε άλλο σημείο της επιστολής, αναφέρεται πως «οι ενέργειες αυτές και η αντίστοιχη αμοιβή είναι συμπληρωματικές των λοιπών προωθητικών ενεργειών που συμφωνήθηκαν με την εμπορική συμφωνία του 2017».

Ο παραγωγός αγροτικών προϊόντων από τα Λεχαινά Παντελής Πετρόπουλος είναι ο πρωταγωνιστής στη νέα τηλεοπτική διαφήμιση της εταιρίας ΑΒ Βασιλόπουλος.Ο τόπος που καταστράφηκε από τη θεομηνία του περασμένου Σεπτεμβρίου και συχνά – πυκνά δέχεται και νέα χτυπήματα του καιρού, σε πείσμα όλων συνεχίζει να παράγει ποιοτικά προϊόντα.

Μαίνεται ο πόλεμος των προσφορών και των τιμών

Με πόλεμο τιμών αλλά και προσφορών αναμένεται να ενταθεί η μάχη – που έχει ξεκινήσει στο λιανεπόριο τροφίμων.

Ήδη οι μεγάλοι παίκτες της αγοράς, στην προσπάθεια να παγιώσουν τις ανακατατάξεις που ολοκληρώθηκαν τους προηγούμενους μήνες με την κατάρρευση της Μαρινόπουλος, έχουν ρίξει όλα τα όπλα που διαθέτουν στην φαρέτρα τους.

Έτσι μετά την τηλεοπτική καμπάνια της ΑΒ Βασιλόπουλος με κεντρικό σύνθημα «Αληθινά χαμηλές τιμές», η Lidl Hellas πέρασε στην αντεπίθεση με διαφημιστική εκστρατεία η οποία έχει κεντρικό σύνθημα «Μόνιμα χαμηλές τιμές».

Στο χορό μπήκαν και άλλες αλυσίδες σουπερμάρκετ οι οποίες διαφημίζουν τις χαμηλές τιμές τους με στόχο να διατηρήσουν την πελατεία τους αλλά και να φέρουν καινούργιους καταναλωτές στα ράφια τους.

Κερδισμένοι από αυτό τον πόλεμο αναμένεται να βγουν οι καταναλωτές, οι οποίοι αν αξιοποιήσουν τον «πόλεμο των προσφορών», τότε, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς το όφελος μπορεί να φτάσει ακόμη και στα 500 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 14% της μέσης ετήσιας δαπάνης που πραγματοποιεί ένα νοικοκυριό για την αγορά τροφίμων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider