«Χρυσά κέρδη» για τα... κοτόπουλα του Survivor

Ελένη Μπότα
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Χρυσά κέρδη» για τα... κοτόπουλα του Survivor

Η κρίση περιόρισε την κατανάλωση κρέατος και έστρεψε τους έλληνες καταναλωτές στο κοτόπουλο.

Ευνοημένη από την οικονομική αυτή συγκυρία, βγαίνει η οικογενειακή επιχείρηση από τα Γιάννενα παραγωγής πουλερικών, Νιτσιάκος η οποία βλέπει τα οικονομικά της μεγέθη να αυξάνονται αλλά και το μερίδιο αγοράς της στην ελληνική αγορά να διευρύνεται.

Υπενθυμίζεται ότι το μαύρο κοτόπουλο έφτασε και στο τραπέζι των Διάσημων του Survivor, προσφορά της Νιτσιάκος.

Όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2015, ο κύκλος εργασιών της Νιτσιάκος διαμορφώθηκε στα 236 εκατ. ευρώ, έναντι των 213 εκατ. ευρώ που σημείωσε το 2014 καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 10 %, ενώ ανοδικά κατά 21% κινήθηκε σε ετήσια βάση και ο τζίρος για το πρώτο 5μηνο του 2016.

Σημειώνεται ότι το μερίδιο της αγοράς της στο σύνολο της παραγωγής του κοτόπουλου ανέρχεται στο 30% στην εγχώρια αγορά και το 40% του κύκλου εργασιών της προέρχεται από την πώληση ζωοτροφών (παραγωγικών ζώων και ζώων συντροφιάς). Η βελτίωση της οικονομικής θέσης της Νιτσιάκος αποδίδεται στις υψηλές πωλήσεις που εμφανίζει η δραστηριότητα της παραγωγής των pet food στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως επίσης και αυτή των λοιπών λευκών κρεάτων (γαλοπούλα, κουνέλι) στην οποία εισήλθε από το 2010.

Στην τριετία 2014-2016 η «Νιτσιάκος» υλοποίησε επενδυτικό πλάνο ύψους 4 εκατ. ευρώ, ενώ πρόσφατα η εταιρεία λάνσαρε στην ελληνική αγορά το Μαύρο Κοτόπουλο της Αλσατίας, το οποίο αποκλειστικά διατέθηκε πρώτα στα καταστήματα ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ προσφάτως τοπποθετήθκε στα ράφια των σουπερμάρκετ My Market και Σκλαβενίτης.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το Μαύρο Κοτόπουλο ως γαλλική ράτσα εκτρέφεται σε ελάχιστες χώρες παγκοσμίως. Τα µαύρα φτερά τους µε τις µπλε ανταύγειες καθιστούν αυτά τα κοτόπουλα της Αλσατίας τα πιο δημοφιλή πτηνά στη Γαλλία.

Πρόκειται για µία μαύρου φτερώµατος αγροτική ράτσα βραδείας ανάπτυξης µε χαρακτηριστικό γνώρισμα τον γυμνό λαιμό. Η διάρκεια της εκτροφής τους, η οποία υπερβαίνει τις 90 ημέρες, όσο και το ειδικά διαμορφωμένο σιτηρέσιο µε το οποίο τρέφονται, που είναι 100% φυτικής προέλευσης και αυξημένο σε κυτταρίνη, καθιστά το Μαύρο Κοτόπουλο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό στη γεύση αλλά και στη διατροφική αξία σε σχέση με το λευκό κοτόπουλο.
Τα προϊόντα «Νιτσιάκος» διατίθενται στις περισσότερες αλυσίδες σουπερμάρκετ ανά την Ελλάδα και στα υποκαταστήματα της εταιρίας στις μεγάλες πόλεις της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης, της Πάτρας, της Κορίνθου, του Ηρακλείου και των Τρικάλων.Η έδρα της «Θ. Νιτσιάκος ΑΒΕΕ», οι βιομηχανικές μονάδες και οι μονάδες εκτροφής ζώων βρίσκονται στην Ήπειρο και τη Μακεδονία. Σε μια έκταση 50 στρεμμάτων στα Ιωάννινα, η εταιρεία έχει δημιουργήσει ένα σύμπλεγμα υπερσύγχρονων εγκαταστάσεων συνολικής επιφάνειας 12.000 τμ, ενώ το δεύτερο εργοστάσιο της βρίσκεται στην Άρτα.

Η Νιτσιάκος διαθέτει επίσης ένα ακόμα πτηνοτροφείο στη Νιγρίτα Σερρών, δύο ξηραντήρια δημητριακών στη Θεσσαλονίκη και ένα στα Ιωάννινα και αποθήκες για τις πρώτες ύλες στη ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης και την Άρτα.
Η εταιρεία απασχολεί περισσότερα από 600 άτομα, ενώ 180 πτηνοτρόφοι εκτρέφουν ζώα για την εταιρεία.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider