Νέα γραμμή παραγωγής προϊόντων έθεσε σε λειτουργία στις αρχές του 2017, στο εργοστάσιό της στα Οινόφυτα Βοιωτίας, η εταιρεία παραγωγής προϊόντων φρέσκιας και κατεψυγμένης ζύμης General Mills Ελλάς, η οποία είναι πιο γνωστή στην αγορά με το σήμα «Pillsbury» των ομώνυμων προϊόντων ζύμης.
Η σχετική επένδυση ανήλθε σε 7 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτήθηκε από δάνειο συνδεδεμένης επιχείρησης.
Η General Mills Ελλάς ιδρύθηκε το 1997 και ελέγχεται πλήρως από τον αμερικανικό όμιλο τροφίμων General Mills, ο οποίος δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες και θεωρείται έκτη μεγαλύτερη επιχείρηση παγκοσμίως στον κλάδο των τροφίμων.
Εδρεύει στην Κηφισιά Αττικής και ασχολείται με την παραγωγή προϊόντων ζύμης, την εισαγωγή και διάθεση των παγωτών «Haagen Dazs» και άλλων ειδών διατροφής του διεθνούς ομίλου, καθώς και με την οργάνωση επιχειρήσεων με το σύστημα franchising. Διαθέτει το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων της στη διεθνή αγορά και, κυρίως, στις χώρες Αυστρία, Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Κύπρος και Ολλανδία.
Τα προϊόντα που διαθέτει στην εσωτερική αγορά φέρουν τα σήματα «Pillsbury», «Green Giant», «Haagen Dazs», «Old El Paso», «Natural Valley», «Betty Crocker». Κατασκεύασε στα Οινόφυτα Βοιωτίας το εργοστάσιό της, το οποίο είναι το μόνο του ομίλου που παράγει ζύμες εκτός των ΗΠΑ και διαθέτει κτίρια 10.085 τετραγωνικών μέτρων.
Ηταν η πρώτη εταιρεία που έφερε στην ελληνική αγορά τη φρέσκια ζύμη ψυγείου για πίτσα, κρουασάν και ψωμάκια, ενώ ακολούθησαν και άλλα καινοτόμα προϊόντα, όπως η φρέσκια σφολιάτα και τα γλυκά ψυγείου.
Σύμφωνα με τον ισολογισμό της, την περίοδο Ιουνίου 2015-Μαΐου 2016 κατέγραψε έσοδα 40,8 εκατ. περίπου ευρώ έναντι 36,6 εκατ. ευρώ το προηγούμενο δωδεκάμηνο, αυξημένα κατά 11,5% (+4,2 εκατ. ευρώ). Οι εξαγωγές της ανήλθαν στα 27,4 εκατ. ευρώ αυξημένες κατά 26%, ενώ οι εγχώριες πωλήσεις ανήλθαν στα 13,4 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 10%, λόγω της μείωσης της καταάλωσης και του περιορισμού του δεθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών.
Όσον αφορά το καθαρό αποτέλεσμα, η ο Όμιλος εμφάνισε ζημιές ύψους 3,6 εκατ. ευρώ μειωμένες όμως σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα.
Για την τρέχουσα χρήση η διοίκηση του Ομίλου δήλωνε αισιόδοξη, καθώς στους πρώτους μήνες του έτους καταγράφει αύξηση εξαγωγών 35%. Για τη διασφάλιση των εμπορικών απαιτήσεών της είχε θεσπίσει αυστηρότερη πιστωτική πολιτική, με ανώτερο αποδεκτό όριο πίστωσης, κατά κανόνα, τις 60 ημέρες.
Αναμένει δε ότι οι συνολικές εγχώριες πωλήσεις της, αν και θα παρουσίαζαν υστέρηση οι τομείς του food service και του παγωτού, θα παρέμεναν στα επίπεδα της χρήσης 2015-2016, λόγω αύξησης των πωλήσεων των προϊόντων ζύμης και δημητριακών σε μπάρες. Προέβλεπε ότι θα καταγράψει σημαντική βελτίωση της αποδοτικότητάς της, λόγω συμπίεσης των δαπανών διοικητικής λειτουργίας και αύξησης του όγκου παραγωγής με πλήρη αξιοποίηση του νέου παραγωγικού δυναμικού της.