Σταθεροποιητικές πωλήσεις κατέγραψε το 2016 το εμφιαλωμένο νερό «Ζαγόρι» της εταιρείας Χήτος, μία από τις ισχυρότερες βιομηχανίες της χώρας.
Η εταιρεία διαθέτει δύο ιδιόκτητες αναγνωρισμένες πηγές φυσικού μεταλλικού νερού και δύο εργοστάσια εμφιάλωσης, με οκτώ παραγωγικές γραμμές, στις περιοχές Περίβλεπτος και Κρανούλα, της ευρύτερης περιοχής των Ζαγοροχωρίων. Ταυτόχρονα, διαθέτει μια τρίτη βιομηχανική μονάδα στη Βιομηχανική Περιοχή (ΒΙ.ΠΕ.) Ιωαννίνων, στην οποία παράγονται pet – preforms και πλαστικά πώματα καθετοποιώντας έτσι και υποστηρίζοντας τη λειτουργία των δύο εμφιαλωτηρίων.
Η Χήτος αποτελεί την πλέον αναγνωρίσιμη και ανταγωνιστική εταιρεία στον κλάδο των εμφιαλωμένων φυσικών μεταλλικών νερών, με τη μεγαλύτερη γκάμα συσκευασιών και υπηρεσιών, απασχολώντας άμεσα και έμμεσα περισσότερα από 1.200 άτομα συνολικά.
Εξάγει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Ζαγόρι ήδη σε 16 χώρες παγκοσμίως (ΗΠΑ, Καναδάς, Ε.Ε., Βαλκάνια, κ.ά.) ενώ παράλληλα αναπτύσσεται στις αγορές της Ινδίας, του Κονγκό, της Κίνας και της Ρωσίας.
Αποτέλεσμα της υγιούς επιχειρηματικότητας αποτελεί το γεγονός ότι η εταιρεία για το 2013 απορρόφησε τη μείωση των μισθών των εργαζομένων που προέκυψε από την εφαρμογή του μνημονίου. Την ίδια στιγμή η εταιρεία δεν έχει προβεί σε καμία μείωση τόσο στις αποδοχές όσο και στον αριθμό των εργαζομένων της.
Παράλληλα το 2016 υλοποίησε σημαντικές επενδύσεις, αναβαθμίζοντας το παραγωγικό δυναμικό της, οι οποίες οδήγησαν σε διεύρυνση της λειτουργικής αποδοτικότητάς της. Επίσης, στη διάρκεια του 2016 η εταιρεία επιχειρηματικών μελετών και ερευνών Icap Hellas συμπεριέλαβε την ηπειρωτική βιομηχανία στις εταιρείες «True Leaders» της ελληνικής αγοράς, για τρίτο συνεχόμενο έτος, ενώ στις αρχές του 2017 το σήμα «Ζαγόρι» αξιολογήθηκε ως «Corporate Superbrand 2016» στον καθιερωμένο ετήσιο διαγωνισμό για τα κορυφαία ελληνικά εμπορικά σήματα, καθώς κρίθηκε το πλέον αναγνωρίσιμο σήμα στην κατηγορία των μη αλκοολούχων ποτών.
Παράλληλα, η Χήτος επί τέσσερα συνεχόμενα χρόνια (2010-2014) βραβεύτηκε, μεταξύ των σημαντικότερων επιχειρήσεων της χώρας βάσει δέκα αυστηρών οικονομικών κριτηρίων, ως μία από τις υγιέστερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της χώρας μας στο πλαίσιο του θεσμού «τα Διαμάντια του Ελληνικού Επιχειρείν». Οι εξαγωγές της εταιρείας ανέρχονται στο 10% περίπου, του συνόλου της παραγωγής της.
Το 2016 εισήλθε στον τομέα της ιδιωτικής ετικέτας (private label), ενώ ήδη η εταιρεία έχει επιτύχει συνεργασία με τις μεγαλύτερες επώνυμες αλυσίδες λιανικής στην εγχώρια αγορά.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βελτιωθούν οι πωλήσεις της, οι οποίες το 2016 ανήλθαν σε 43,52 εκατ. ευρώ, από 43,35 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, παρουσιάζοντας αύξηση 0,4%.
Όσον αφορά τα προ φόρων κέρδη της ανήλθαν σε 3,29 εκατ. ευρώ τα οποία θα ήταν μεγαλύτερα αν δεν είχαν επηρεαστεί από την διαγραφή απαίτησης ύψους 1,83 εκατ. ευρώ από την αλυσόδα Μαρινόπουλος.