Λουξ: Συρρικνώθηκαν τα κέρδη, δίνει έμφαση στις εξαγωγές

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Λουξ: Συρρικνώθηκαν τα κέρδη, δίνει έμφαση στις εξαγωγές

Αύξηση των πωλήσεων της αλλά σημαντική συρρίκνωση των κερδών της είχε η αχαϊκή εταιρεία αναψυκτικών Λουξ, η οποία κατέχει την 2η θέση σε μερίδιο αγοράς στο σύνολο της αγοράς.

Ειδικότερα το 2016 οι πωλήσεις της Λουξ ανήλθαν στα 31,7 εκατ. ευρώ από 30 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στις 913 χιλ. ευρώ έναντι 2,2 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της δημιουργίας επισφαλών απαιτήσεων απαιτήσεων ύψους 3,9 εκατ. ευρώ.

Η Λουξ έχει σήμερα παρουσία σε 20 χώρες, με εξαγωγές στην Ευρώπη, Αμερική, Αυστραλία και την Ασία. Στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση των εξαγωγών στο 10% της παραγωγής (από περίπου 5% που είναι σήμερα), εστιάζοντας στην εντατικοποίηση της διείσδυσή της στις ευρύτερες γεωγραφικές περιοχές της Μέσης Ανατολής, της Νοτίου και Κεντρικής Αφρικής και της Βόρειας Ευρώπης, της Κύπρου και Νότιας Κορέας, ενώ βασικός στόχος της παραμένει και η επέκταση της στην Ρωσία.

Σημειώνεται ότι πριν από περίπου ένα χρόνο, η Λουξ προχώρησε σε συμφωνία εμπορικής συνεργασίας με την ΕΖΑ προκειμένου να αξιοποιηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα δίκτυα διανομής τους.

Μέσα από τη σύμπραξη αυτή, η Λουξ απέκτησε πρόσβαση σε περιοχές όπου η ίδια δεν έχει ισχυρή παρουσία αλλά έχει η ΕΖΑ και το αντίστροφο. Η συνεργασία αυτή, μάλιστα, δεν περιορίζεται στις πωλήσεις εντός συνόρων, αλλά επεκτείνεται και στην εξαγωγική δραστηριότητα των δύο εταιρειών.

Όσον αφορά την ελλληνική αγορά, η Λουξ έχει διεισδύσει σε ολόκληρη την ελληνική αγορά, κερδίζοντας την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών. Συγκεκριμένα, η Λουξ έχει ανέλθει στο 9,4% (σε όγκο) και 10,2% (σε αξία) της αγοράς αναψυκτικών συνολικά, ενώ στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση έχει κατακτήσει το 27,2% (σε όγκο) και 30,5% (σε αξία) μεριδίων. Τη θέση της Λουξ αναμένεται να ισχυροποιήσει, περαιτέρω, η είσοδός της πρόσφατα στην αγορά των ολιγοθερμιδικών αναψυκτικών, με τη νέα καινοτόμα σειρά λουξ plus 'n light.

Ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες-τάσεις των καταναλωτών για ποιοτική απόλαυση προϊόντων, με λιγότερες θερμίδες, με τον πλέον φυσικό τρόπο, η Λουξ δημιούργησε τα νέα αναψυκτικά λουξ plus 'n light με 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C (στις γεύσεις: πορτοκαλάδα και λεμονάδα).

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider