Με στόχο το άνοιγμα 25 με 30 καταστημάτων μέσα στην επόμενη διετία, η Nobacco αποτελεί την πρώτη εταιρία ηλεκτρονικού τσιγάρου στην Ελλάδα.
Σήμερα το δίκτυο της αποτελείται από 70 καταστήματα σε πάνω από 320 σημεία σε όλη την Ελλάδα , ενώ το άνοιγμα των νέων καταστημάτων αφορά πόλεις της Ελλάδας στις οποίες μέχρι τώρα δεν έχει παρουσία.
Ήδη για το άνοιγμα καταστημάτων Nobacco μέσω franchise υπάρχει μεγάλη ζήτηση και όλες οι προτάσεις εξετάζονται προσεκτικά. Το κόστος για το άνοιγμα ενός μέσου καταστήματος (με το εμπόρευμα) κυμαίνεται στα 40.000 με 45.000 ευρώ. Η Nobacco είναι πρωτοπόρα στο σύστημα franchise που εφαρμόζει, ενώ έχει τιμηθεί και με το βραβείο Best Use Of Technology, από το Franchise Business.
Προ ημερών η Nobacco μπήκε στην αγορά προϊόντων θερμαινόμενου καπνού μέσω της επέκτασης της συνεργασίας της ελληνικής εταιρείας με την British American Tobacco για την αποκλειστική διάθεση στην Ελλάδα του glo™.
Η συμφωνία για τη διάθεσή του glo™ αποτελεί το δεύτερο βήμα της στρατηγικής συνεργασίας της Nobacco με την British American Tobacco η οποία εγκαινιάστηκε τον περασμένο Ιούνιο, με την έναρξη διανομής της σειράς Vype που αποτελεί το πρώτο σε πωλήσεις προϊόν ατμίσματος στα φαρμακεία της Μεγάλης Βρετανίας.
Με τη συμφωνία αυτή η Nobacco γίνεται η πρώτη και μόνη εταιρεία στην Ευρώπη που διαθέτει όλο το φάσμα των εναλλακτικών στο παραδοσιακό κάπνισμα επιλογών.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Νobacco, Μάρκο Μαρκόπουλο, οι πωλήσεις του Vype πάνε εξαιρετικά καλά, καθώς αναμένεται μέχρι στο τέλος του 2018 να ξεπεράσουν κατά 30% τους στόχους που είχαν τεθεί.
Τα στελέχη της Nobacco δίνουν στην παρούσα φάση έμφαση στην ελληνική αγορά με στόχο την ενδυνάμωση τους εντός των συνόρων.
Αναφορικά με την αγορά της Ρουμανίας όπου η αλυσίδα διαθέτει τρία καταστήματα πρόκειται να πουληθούν, παραμένοντας όμως στο κομμάτι της χονδρικής.