Σε συνεργασίες με εταιρείες διανομής αλλά και online πλατφόρμες προχωρούν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ εν μέσω πανδημίας του κορονοϊού προκειμένου να ανταποκριθούν στην αυξημένη ζήτηση αλλά και να αποφορτίσουν τα συστήματα των ηλεκτρονικών παραγγελιών.
Ενδεικτικό είναι ότι την περίοδο από 24 Φεβρουαρίου έως 29 Μαρτίου, από την εμφάνιση δηλαδή του πρώτου κρούσματος κορονοϊού στη χώρα μας, σύμφωνα με στοιχεία της ΙRI, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ ανήλθαν σε 739 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 30,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή.
Την ίδια περίοδο οι παραγγελίες στα online σούπερ μάρκετ πολλαπλασιάστηκαν με τα συστήματα των εταιρειών να δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στην πρωτοφανή για τα δεδομένα τους ζήτηση. Έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει ότι η αύξηση των παραγγελιών ήταν οκταπλάσια, αφού το 8% του πληθυσμού έχει παραγγείλει από online σούπερ μάρκετ τις τελευταίες δέκα ημέρες σε σχέση με το ποσοστό κάτω του 1% που ήταν το 2019. Η αναμονή για την παράδοση των παραγγελιών ξεπερνά πλέον στις περισσότερες περιπτώσεις τον έναν μήνα, ενώ σε κάποια καταστήματα δεν εμφανίζεται καν διαθέσιμη ημερομηνία παράδοσης.
Νέες συνεργασίες
Στο πλαίσιο αυτό η αλυσίδα Σκλαβενίτης προχώρησε στη συνεργασία με την πλατφόρμα efood. Αρχικά πιλοτικά για την περιοχή του Περιστερίου και πλέον καλύπτοντας ένα μεγάλο τμήμα της Αττικής, περισσότερα από 2.500 προϊόντα του Σκλαβενίτη διατίθενται μέσω της πλατφόρμας efood, με την παράδοση να γίνεται αυθημερόν εφόσον πραγματοποιηθεί έως τις 4 το απόγευμα. Σημειώνεται ότι ο Σκλαβενίτης διέθετε ήδη τα προϊόντα του και μέσω της πλατφόρμας caremarket.gr την οποία εξαγόρασε πρόσφατα.
Οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης συνεργάζονται και με την West Postal Services, με την εταιρεία να αναλαμβάνει την άμεση παράδοση των ηλεκτρονικών και τηλεφωνικών παραγγελιών των σούπερ μαρκετ της αλυσίδας σε μεγάλες περιφέρειες της Ελλάδας, ξεκινώντας με Αττική και Θεσσαλονίκη.
Μέσα από τρεις νέες συνεργασίες τα My Market επιδιώκουν να μειώσουν δραστικά τον χρόνο αναμονής για την παράδοση των παραγγελιών του eshop τους.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε την Παρασκευή συνεργάζεται με την SPEEDEX και αξιοποιεί τον στόλο της εταιρείας ταχυμεταφορών για την παράδοση στην πόρτα των πελατών παραγγελιών που έχουν γίνει μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του eshop.
Παράλληλα συνεργάζεται με την UBER και τους οδηγούς ταξί που συνεργάζονται με την εταιρεία, προκειμένου να παραδώσει τις παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά.
Τέλος ανακοίνωσε την πιλοτική αρχικά συνεργασία με την «πιο διάσημη on line πλατφόρμα διανομής φαγητού στην Ευρώπη», η οποία θα γνωστοποιηθεί όπως σημειώνει μετά το μετά το πέρας των πιλοτικών αποστολών.
Από την πλευρά της και η ΑΒ Βασιλόπουλος εγκαινίασε τη συνεργασία της με την εταιρεία SPEEDEX, για την ενίσχυση της υπηρεσίας της «παράδοση στο σπίτι», η οποία ωστόσο αφορά στις αγορές που κάνουν οι καταναλωτές από το φυσικό κατάστημα. Η συγκεκριμένη υπηρεσία εφαρμόζεται σε 129 καταστήματα ΑΒ στην Αττική.