Περί τις 24 χιλιάδες νέες ευρυζωνικές συνδέσεις από την αρχή του έτους πέτυχε ο όμιλος του ΟΤΕ, με το συνολικό αριθμό πελατών ευρυζωνικών υπηρεσιών να ανέρχεται πλέον σε 1.920 χιλιάδες.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Ομίλου που ανακοινώθηκαν σήμερα οι ευρυζωνικές υπηρεσίες υψηλών ταχυτήτων οπτικής ίνας της εταιρείας συνέχισαν να σημειώνουν πρόοδο, προσελκύοντας 54 χιλιάδες καθαρές νέες συνδέσεις στο τρίμηνο, υποστηριζόμενες από τη συνεχή επέκταση του δικτύου και δικαιώνοντας τις επενδύσεις σε σύγχρονες υποδομές.
Στο τέλος του τριμήνου, 586 χιλιάδες συνδρομητές, το 30,5% της συνδρομητικής βάσης ευρυζωνικών υπηρεσιών λιανικής του ΟΤΕ, είχαν επιλέξει τις συγκεκριμένες υπηρεσίες.
Στις 31 Μαρτίου 2019, οι ενεργές καμπίνες VDSL/Vectoring ανήλθαν σε 14,4 χιλιάδες, αυξημένες κατά πάνω από 600 στο τρίμηνο. Στις 31 Μαρτίου 2019, το 65% των πελατών του ΟΤΕ που είχε υιοθετήσει υπηρεσίες οπτικής ίνας απολάμβανε ταχύτητες 50 Mbps ή και μεγαλύτερες, έναντι του 36% ένα χρόνο νωρίτερα. Η ζήτηση για υψηλότερες ταχύτητες, μέσω των δικτύων που υλοποιεί ο ΟΤΕ, είναι σταθερά αυξανόμενη.
Aυξημένος κατά 2,4% σε ετήσια βάση ήταν στις 31 Μαρτίου και ο συνολικός αριθμός των συνδρομητών COSMOTE TV ο οποίος διαμορφώθηκε σε 540 χιλιάδες. Σε επίπεδο εσόδων, ο ΟΤΕ πέτυχε ένα ακόμα τρίμηνο ανάπτυξης της τηλεόρασης, σε ένα περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, με ΟΤΤ προσφορές και αυξανόμενη «πειρατεία».
Ο ΟΤΕ συνέχισε να λαμβάνει πρωτοβουλίες για την ενίσχυση των εσόδων της καρτοκινητής και τη μετάβαση πελατών καρτοκινητής σε προγράμματα συμβολαίου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, τον εξορθολογισμό στη χρήση πολλαπλών καρτών SIM, που οδήγησε στη σημαντική μείωση των γραμμών καρτοκινητής, ενώ το μεικτό ARPU αυξήθηκε σημαντικά στο τρίμηνο. Η κίνηση δεδομένων συνέχισε να αυξάνεται με ταχύ ρυθμό, κυρίως λόγω της αύξησης των ενεργών πελατών, της μεγαλύτερης ζήτησης, αλλά και της αυξανόμενης διείσδυσης των smartphones.
Ο ΟΤΕ δημιουργεί το ψηφιακό οικοσύστημα για να προσφέρει ένα ενισχυμένο πορτφόλιο υπηρεσιών, κεφαλαιοποιώντας τις σχέσεις με τους πελάτες του και τη διείσδυση του στη λιανική. Ο ΟΤΕ διέθεσε πρόσφατα υπηρεσίες ηλεκτρονικής ασφάλισης, ξεκίνησε να προσφέρει νέες υπηρεσίες ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού, ενώ είναι σε φάση σχεδιασμού και άλλων ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Το COSMOTE mobile app έχει ήδη προσελκύσει περίπου 2,4 εκατομμύρια χρήστες, οι οποίοι επωφελούνται από όλο και περισσότερες λειτουργικότητες, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας ανανέωσης συνδρομών κινητής τηλεφωνίας ή πακέτων δεδομένων, της πληρωμής λογαριασμών και της αξιοποίησης νέων υπηρεσιών. Η ψηφιακοποίηση οδηγεί σε ένα νέο κύμα μετασχηματισμού και αυξάνει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα.
Ειδικότερα στην περίπτωση της Ελλάδας τα έσοδα το Α΄ τρίμηνο του 2019 αυξήθηκαν κατά 1,7%, σε €697,0 εκατ. Η αύξηση κατά 2,8% των εσόδων από υπηρεσίες λιανικής σταθερής, οφείλεται στις υπηρεσίες φωνής, τηλεόρασης και κυρίως στις ευρυζωνικές υπηρεσίες. Τα έσοδα χονδρικής σημείωσαν οριακή άνοδο κατά το Α’ τρίμηνο του έτους.
Τα έσοδα από υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας κατά το τρίμηνο παρουσίασαν αύξηση 1,2%, τροφοδοτούμενα από τα έσοδα από υπηρεσίες δεδομένων, που ενισχύθηκαν κατά πάνω από 18%.
Η προσαρμοσμένη κερδοφορία EBITDA στην Ελλάδα, εξαιρουμένης της επίδρασης των ΔΠΧΑ 16, αυξήθηκε στο τρίμηνο κατά 1,5%, και ανήλθε στα €284,4 εκατ. Το προσαρμοσμένο περιθώριο EBITDA στην Ελλάδα διαμορφώθηκε στο 40,8%.