Χορηγία 80 εκατ. ευρώ από την Carlsberg στο Euro 2016

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Χορηγία 80 εκατ. ευρώ από την Carlsberg στο Euro 2016
Η Carlsberg ετοιμάζει τη μεγαλύτερη καμπάνια sports marketing παραχωρώντας αποκλειστική χορηγία ύψους 80 εκατ. ευρώ στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου το καλοκαίρι του 2016.

Η Carlsberg ετοιμάζει τη μεγαλύτερη καμπάνια sports marketing παραχωρώντας αποκλειστική χορηγία ύψους 80 εκατ. ευρώ στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου το καλοκαίρι του 2016. H δανέζικη ζυθοποιία έχει ήδη δώσει 40 εκατ. ευρώ για να εξασφαλίσει την αποκλειστικότητα ως επίσημος χορηγός μπύρας για όλο το μήνα που θα λάβει χώρα το πρωτάθλημα και αποτελεί τη μεγαλύτερη χορηγία μετά το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου και τους Ολυμπιακούς.

Στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2016 θα συμμετάσχουν 24 εθνικές ομάδες, φθάνοντας αριθμό ρεκόρ συμμετοχών καθώς το φετινό τουρνουά θα είναι για πρώτη φορά πιο διευρυμένο. Όταν ξεκίνησε το 1988 οι συμμετοχές ήταν μόνο οκτώ ενώ τώρα το παιχνίδι θα διεξαχθεί σε 10 διαφορετικές πόλεις της Γαλλίας όπου μεταξύ άλλων υπάρχουν αυστηροί νόμοι σχετικά με τη διαφήμιση. Η εταιρεία δεν θα μπορεί να παρουσιάσει το λογότυπό της στα στάδια και στις πινακίδες στο πλάι του γηπέδου και θα περιοριστεί μόνο σε κάποια σλόγκαν.

Όπως ανέφερε ενόψει της επίσημης έναρξης της καμπάνιας την Τρίτη ο Διευθυντής Marketing της Carlsberg, Richard Whitty, «θα είναι η μεγαλύτερη και η καλύτερη». Το θέμα της καμπάνιας θα είναι «Fan Revolution» (Η Επανάσταση των Οπαδών), ωστόσο ο Whitty παρέλειψε να κάνει επίσημη αναφορά στην ακριβή αξία της καμπάνιας.

Χώρες όπως η Ουαλία, η Ιρλανδία, η Ισλανδία και η Αλβανία ξεκινούν το τουρνουά στη Γαλλία και θα συναντήσουν τις υπόλοιπες χώρες όπως είναι η Γερμανία, η Αγγλία και η Ιταλία σε ένα event το οποίο θα διεξαχθεί για όσο σχεδόν χρονικό διάστημα διεξάγεται και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Ο Whitty εκτιμά ότι αυτή η ευκαιρία είναι ουσιαστικά πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο Κύπελλο UEFA στην ιστορία. Αυτή τη φορά η Carlsberg στέκεται δίπλα σε άλλους μεγάλους χορηγούς όπως είναι η Adidas, η Coca-Cola και η McDonald’s ενώ έχει υπάρξει χορηγός και σε άλλα πρωταθλήματα όπως είναι το αγγλικό πρωτάθλημα soccer στη Λίβερπουλ κλπ.

Η μεγαλύτερη βαρύτητα θα δοθεί στην ψηφιακή καμπάνια της επιχείρησης ενώ μέρος των δικαιωμάτων χρήσης της φετινής καμπάνιας περιλαμβάνει και τηλεοπτική προβολή για πρώτη φορά κατά την προβολή των αγώνων στα ευρωπαϊκά κανάλια θα εμφανίζεται η φράση «σε συνεργασία με την Carlsberg».

Όπως ανέφερε ο Whitty, ένα μέρος της στρατηγικής αποσκοπεί στο να επωφεληθεί από την αύξηση των δραστηριοτήτων του τουρνούα στην Μαλαισία, την Ταϋλάνδη και τη Σιγκαπούρη. Ωστόσο, δεν έδωσε στοιχεία σχετικά με το αν θα λάβει μέρος και στο Euro του 2020 το οποίο θα διεξαχθεί για πρώτη φορά σε έναν μεγάλο αριθμό ευρωπαϊκών χωρών.

«Είναι σημαντικό να λαμβάνουμε υπ’ όψιν και άλλες προσφορές οι οποίες αναμένεται να εμφανιστούν στο προσκήνιο αλλά για την ώρα εστιάζουμε στο να δώσουμε στα Euros το άπαν των δυνάμεών μας», ανέφερε σχετικά.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider