Το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία αναμένεται να αυξηθεί τον Φεβρουάριο, παρά τον αυξανόμενο πληθωρισμό και την αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού, σύμφωνα με την GfK.
Ο μελλοντικός δείκτης καταναλωτικού κλίματος της GfK προβλέπει ότι η εμπιστοσύνη μεταξύ των νοικοκυριών θα αυξηθεί στο -6,7 τον Φεβρουάριο από το αναθεωρημένο μέγεθος των -6,9 μονάδων τον Ιανουάριο. Οικονομολόγοι, σε δημοσκόπηση της Wall Street Journal, ανέμεναν πτώση στις -8 μονάδες.
Οι καταναλωτές επιδεικνύουν για άλλη μια φορά κάποια αισιοδοξία στην αρχή του έτους, καθώς ελπίζουν σε μια ελαφρά άμβλυνση των τάσεων των τιμών.
«Οι προσδοκίες των καταναλωτών για τις τιμές παραμένουν σημαντικά υψηλότερες από ό,τι τα τελευταία χρόνια», είπε ο κ. δήλωσε ο Rolf Buerkl της εταιρείας ερευνών GfK.
Η GfK χρησιμοποιεί δεδομένα από τρεις υποδείκτες του τρέχοντος μήνα προκειμένου να εξαγάγει ένα μέγεθος για τον επόμενο μήνα, μετρώντας τις οικονομικές προσδοκίες των καταναλωτών, τις προσδοκίες εισοδήματος και την τάση για αγορές. Τον Ιανουάριο οι τρεις αυτοί δείκτες αυξήθηκαν.