Για το 2023 οι διαφημιστικές δαπάνες για το gaming στα κινητά θα υποχωρήσουν περαιτέρω, κατά 3% και φτάνοντας σα 107 δισ. δολάρια.
Υποχώρηση κατέγραψαν για το 2022 οι δαπάνες των καταναλωτών για παιχνίδια στα κινητά τους τηλέφωνα, εν μέσω της μείωσης της αγοραστικής δύναμης των πολιτών λόγω του υψηλού πληθωρισμού.
Σύμφωνα με έρευνα της Data.ai, οι συνολικές δαπάνες για το gaming στα κινητά παγκοσμίως διαμορφώθηκαν στα 110 δισ. δολάρια, μειωμένες κατά 5% σε σχέση με το 2021.
Οι εγκαταστάσεις παιχνιδιών στα τηλεφώνα αυξήθηκαν κατά 8%, φτάνοντας σε αξία τα 90 δισ. δολάρια που είναι επίπεδο ρεκόρ, ανέφερε το CNBC.
Για το 2023, η Data.ai αναμένει πως οι διαφημιστικές δαπάνες για το gaming στα κινητά θα υποχωρήσουν περαιτέρω, κατά 3% και φτάνοντας σα 107 δισ. δολάρια.