Στη σημασία του ελληνικού τουρισμού στην ανάπτυξη του εμπορίου στάθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας από το βήμα εκδήλωσης της ΕΣΕΕ, επισημαίνοντας πως είναι κοινός τόπος ότι τα οφέλη από τη σύνδεση του εμπορίου με τον τομέα του τουρισμού είναι πολλαπλά για αυτό είναι πολύ σημαντικά τα ευρήματα της έρευνας της ΕΣΕΕ.
«Ειδικά στην Αθήνα θεωρώ πως η συνεισφορά των high spenders επισκεπτών, όπως οι Αμερικάνοι, τόνωσαν τον τζίρο των εμπόρων. Περπάτησα πολλές φορές τις γειτονιές της πρωτεύουσας, το ιστορικό κέντρο προφανώς αλλά και περιοχές που δεν είναι παραδοσιακά τουριστικές. Και ναι, και εκεί μου είπαν για τουρίστες που κατανάλωσαν. Τουρισμός και Εμπόριο είναι δύο έννοιες αλληλένδετες» επεσήμανε.
«Οι Έλληνες έχουν το εμπόριο στο DNA τους από τα αρχαία χρόνια ως ένας λαός της Θάλασσας. Οι Έλληνες επίσης έχουν τη φιλοξενία στο αίμα τους για αυτό οι επισκέπτες έρχονται ξανά και ξανά στη χώρα μας», ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού.
- Διαβάστε ακόμα: Ξένες επενδύσεις ρεκόρ ύψους 2 δισ. ευρώ το 2022 στο εγχώριο real estate – Πόσα «έριξαν» αγοραστές από ΕΕ, ΗΠΑ, Αραβικό κόσμο, Ασία
Εστιάζοντας στην διασύνδεση του εμπορίου με τον τουρισμό ο υπουργός Τουρισμού επεσήμανε ότι ο ΕΟΤ θα προχωρήσει σε ένα Μνημόνιο Συνεργασίας για να προωθήθει στοχευμένα το Shopping in Greece.
Αναφερόμενος, τέλος, στον ρόλο της ΕΣΕΕ σημείωσε ότι εκπροσωπεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, τη μικρή και μεσαία επιχειρηματικότητα. Αυτή που στηρίζει το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Αυτή που έχει ανάγκη το τουριστικό προϊόν ώστε να συνεχίσει να έχει αυτή τη μοναδική ταυτότητά του και να προσφέρει την ανεπανάληπτη εμπειρία του.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ