Στην κυρίαρχη θέση που κατέχει η Ελλάδα στον τουρισμό διεθνώς, αλλά και στην ανάγκη για την εδραίωση ενός βιώσιμου «προσήμου», αναφέρθηκε η Πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, Άντζελα Γκερέκου, στο πλαίσιο του 2oυ International Business & Tourism Conference του insider.gr και της Liquid Media.
«Βρισκόμαστε στα τέλη Μαΐου και η Ελλάδα, η πατρίδα μας, βιώνει ήδη μία εξαιρετική χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό» σημείωσε η κυρία Γκερέκου, στην αρχή της τοποθέτησής της.
Κάνοντας μνεία, συγκεκριμένα, στις επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού, ανέφερε ότι κατά το πρώτο τετράμηνο του 2023, η διεθνής κίνηση του «Ελ. Βενιζέλος» ήταν στο +3,4% σε σχέση με το 2019, καθώς διαγράφονται οι προοπτικές για μία ακόμα πιο δυναμική πορεία σε σύγκριση με το έτος - «ορόσημο», ήτοι τα προ πανδημίας επίπεδα.
«Με στρατηγικές συνέργειες, με συντονισμό, με συνέπεια, θα καταφέρουμε και πάλι όλοι μαζί, ενωμένοι, να αναδείξουμε την Ελλάδα μας σε κορυφαίο διεθνή προορισμό» τόνισε η ίδια, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «η Ελλάδα είναι πλέον αναμφισβήτητος leader της τουριστικής χρονιάς», καθώς έχει κατακτήσει μια θέση στο top 5 των παγκόσμιων προορισμών.
«Μέσα σε αυτή τη μεγάλη επιτυχία υπάρχει και μεγάλη πρόκληση, αλλά και μεγάλη ευκαιρία» παρατήρησε η πρόεδρος του ΕΟΤ. Και συνέχισε: «Όσο αυξάνει - και θα αυξάνει - ο κύκλος εργασιών του τουριστικού τομέα, τόσο θα πρέπει να αυξάνουμε και τις δράσεις μας για την ανάπτυξη ενός αειφόρου, βιώσιμου τουριστικού μοντέλου σε ολόκληρη τη χώρα».
Προς αυτόν τον στόχο, η ίδια επεσήμανε μάλιστα ότι το «επιχειρείν» συμπράττει ενεργά.
Αναφερόμενη στο έργο του ΕΟΤ, η κυρία Γκερέκου τόνισε ότι έχει δρομολογήσει ένα επικοινωνιακό πλάνο «365 μοιρών», 12μηνης διάρκειας, προωθώντας κάθε γωνιά της χώρας.
Άλλωστε, κάνοντας μνεία στις μεγαλύτερες προκλήσεις, στάθηκε σε αυτά τα δύο σημεία, παραπέμποντας στην επέκταση της σεζόν και υπογραμμίζοντας ότι ο ΕΟΤ προωθεί με επιτυχία παρθένους προορισμούς.
Επίσης, όπως τόνισε, «για πρώτη φορά εκπονήσαμε στοχευμένες καμπάνιες για χειμερινό προορισμό, επιτυχημένες καμπάνιες με city break και ξεδιπλώσαμε όλο το καλειδοσκόπιο όλων των εμπειριών που προσφέρει η χώρα».
Συγκεκριμένα για τη φετινή χρονιά, η κυρία Γκερέκου έδωσε έμφαση σε «ένα στοιχείο επικοινωνιακής στρατηγικής που κάνει τη διαφορά της εικόνας της Ελλάδας στον κόσμο: Για πρώτη φορά αναδεικνύουμε τόσο δυνατά, κάθετα και οριζόντια, τη σύγχρονη όψη της χώρας μας ως πράσινου, βιώσιμου προορισμού. Μία χώρα με κοινωνική ευαισθησία απέναντι στην κλιματική αλλαγή και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα».
«Μέσα σε αυτό το ρευστό, βαθιά αβέβαιο, διεθνές περιβάλλον, η ελληνική κοινωνία η ελληνική πολιτεία έχουμε αποφασίσει να βαδίσουμε με σταθερότητα για την ανάπτυξη της χώρας» σημείωσε. «Αυτής της ανάπτυξης», όπως είπε, που εμπεριέχει το στοιχείο της βιωσιμότητας. «Είναι στο χέρι όλων μας η ανάπτυξη να έχει μπροστά το πρόσημο της βιωσιμότητας» διεμήνυσε.