Στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών έφτασε στην Κίνα ο πληθυσμός των gamers, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε την Πέμπτη η βιομηχανική ένωση gaming της χώρας, CGIGC, κατά τη διάρκεια συνεδρίου στη Σιγκαπούρη.
Σύμφωνα με αυτά, ο πληθυσμός των gamers στην Κίνα στο τέλος του Ιουνίου έφτασε στο ρεκόρ των 668 εκατομμυρίων. Πρόκειται περίπου για το 50% του συνολικού πληθυσμου της χώρας.
Παράλληλα, η CGIGC ανακοίνωσε ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις της εγχώριας αγοράς γαμινγ έφτασαν τα 144,263 δισ. γoυάν (20,23 δισ. δολάρια) για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
«Στο πλαίσιο της υποτονικής παγκόσμιας αγοράς τυχερών παιχνιδιών, η βιομηχανία gaming της Κίνας βγαίνει σταδιακά από την κοιλιά και παρουσιάζει ανοδική τάση», δήλωσε στο συνέδριο ο Ζανγκ Γιχούν, διευθυντής της CGIGC.
«Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις του δεύτερου εξαμήνου του έτους, πρέπει ακόμη να ενισχύσουμε την εμπιστοσύνη του κλάδου» συμπλήρωσε ο Ζανγκ.
Οι απώλειες των εσόδων λόγω των ελέγχων
Όπως αναφέρει το Reuters, o πληθυσμός των της Κίνας συρρικνώθηκε για πρώτη φορά πέρυσι εν μέσω μιας σαρωτικής, πολύμηνης κυβερνητικής καταστολής της βιομηχανίας λόγω ανησυχιών για τον εθισμό στα παιχνίδια.
Οι αρχές σταμάτησαν να εγκρίνουν νέα παιχνίδια για σχεδόν οκτώ μήνες μεταξύ 2021 και 2022 στο πλαίσιο των ελέγχων, αλλά έκτοτε έχουν χαλαρώσει τους κανονισμούς.
Η πολιτική του Πεκίνου εξαφάνισε σημαντικά έσοδα και αγοραία αξία για πολλούς εγχώριους γίγαντες τυχερών παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των Tencent και NetEase.
Σημειώνεται πως τα έσοδα του κλάδου gaming στην Κίνα δεν έχουν επιστρέψει ακόμα στα επίπεδα που ήταν προ των ελέγχων του Πεκίνου. Τα έσοδα από πωλήσεις έφταναν τα150,4 δισ. γουάν στο α' εξάμηνο του 2021.