Απορρίφθηκε, σύμφωνα με πληροφορίες, η αίτηση αναστολής της διαγωνιστικής διαδικασίας της Αττικής Οδού που υπεβλήθη από την κοινοπραξίας Vinci – Mytilineos. Η κοινοπραξία είχε καταθέσει προσφυγή και ασφαλιστικά μέτρα για τον διαγωνισμό στον οποίο είχε επικρατήσει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με προσφορά 3,27 δις ευρώ.
Πλέον, αρχές Νοεμβρίου, κατά πληροφορίες στις 7 του μήνα, αναμένεται να γίνει η εκδίκαση της κύριας προσφυγής στην ΕΑΔΗΣΥ. Κατά πόσο η απόφαση αυτή «δείχνει» κάτι για την ετυμηγορία της αρχής, θα φανεί προσεχώς. Πάντως, πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο προσφυγής της μίας ή της άλλης πλευράς στο ΣτΕ.
Υπενθυμίζεται ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, προ ημερών ανακήρυξε Προτιμητέο Επενδυτή στον διαγωνισμό για την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για χρονικό διάστημα 25 ετών τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με οικονομική προσφορά 3.270.000.000 ευρώ και Επιλαχόντα Προτιμητέο Επενδυτή την ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S. με οικονομική προσφορά 3.106.000.000 ευρώ.
Η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος μήκους περίπου 70 χλμ., που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης. Αποτελεί τον περιφερειακό οδικό άξονα της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τμήμα της σπονδυλικής στήλης του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής.
Πρόκειται για ένα προαστιακό οδικό δίκτυο και αυτοκινητόδρομο, με δύο ή τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Σε ορισμένα τμήματα στο μέσον του αυτοκινητόδρομου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που δεν αποτελεί μέρος της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού.