Με το καθιερωμένο πλέον και σε εύθυμη διάθεση κυριακάτικο μήνυμα του στο tiktok, ο υπουργός Οικονομικών μας κάνει γνωστό ότι η τηλεφωνική υπηρεσία του υπ. Εργασίας και του ΕΦΚΑ, έρχεται πλέον και στην ΑΑΔΕ. Όπως αναφέρει ο Κωστής Χατζηδάκης, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων αποκτά το δικό της τηλεφωνικό κέντρο που θα δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων.
Επίσης ο ΥΠΕΘΟ κάνει γνωστές νέες δράσεις του υπουργείου του, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ένα app για τους πολίτες για να έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ, ένα ΑΙ Chatbot που θα μπορεί να δίνει απαντήσεις σε μια σειρά από ζητήματα, καθώς και μια νέα ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, πιο χρηστική για τους φορολογούμενους και για τους λογιστές.
Αναλυτικά ο κ. Χατζηδάκης στο μήνυμά του αναφέρει τα εξής:
«Τι είναι αυτό που ορισμένοι το βρίζουν, αλλά όλοι το χρησιμοποιούν και βγάζουν άκρη;
Το 1555 του Υπουργείου Εργασίας και του ΕΦΚΑ!
Τώρα το φέρνουμε και στην ΑΑΔΕ!
Ένα νέο, μεγάλο, σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο που θα δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων.
Κι ακόμα:
- Μια νέα εφαρμογή στο κινητό, όπου ο κάθε πολίτης θα βλέπει το φορολογικό του ημερολόγιο και μια σειρά από άλλες υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.
- Ετοιμάζεται νέα ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, πιο χρηστική για τους φορολογούμενους και για τους λογιστές.
- Επίσης, Chatbot που, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, θα μπορεί να δίνει απαντήσεις σε μια σειρά από ζητήματα.
- Προχωρεί παραπέρα η προσυμπλήρωση των φορολογικών δηλώσεων και η εν γένει αυτοματοποίηση της υποβολής τους.
- Και δημιουργούνται νέες, πρότυπες τοπικές υπηρεσίες στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Όσοι αμφιβάλλετε, περιμένετε σας παρακαλώ μερικούς μήνες!
*BEHIND THE SCENES*
(ακούγεται εξωτερικός θόρυβος)
Δεν είναι διαδήλωση!
Είναι κάποιος, εν πάση περιπτώσει, συμπολίτης μας που έχει πέσει θύμα της φορολογικής πολιτικής».