Μπορεί να υποχώρησε ελαφρώς περισσότερο από ό,τι είχαν προβλέψει οι οικονομολόγοι το καταναλωτικό κλίμα στα τέλη Φεβρουαρίου, ωστόσο παρέμεινε σε υψηλό 32 μηνών, γεγονός που αποτελεί ένδειξη αισιοδοξίας για την οικονομία των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με την τελική ένδειξη του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν, αυτός υποχώρησε στο 76,9, από την προκαταρκτική ένδειξη του 79,6. Οικονομολόγοι που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του FactSet περίμεναν ότι η μέτρηση θα παρέμενε αμετάβλητη.
Ο δείκτης εξακολουθεί να απέχει μόλις οκτώ μονάδες από τον ιστορικό μέσο όρο, αντανακλώντας το πως τα κέρδη των τελευταίων τριών μηνών παρέμειναν σχετικά σταθερά, δήλωσε η Joanne Hsu, διευθύντρια ερευνών καταναλωτών στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν.
«Οι καταναλωτές αντιλήφθηκαν λίγες αλλαγές στην κατάσταση της οικονομίας από την αρχή του νέου έτους και φαίνεται να είναι βέβαιοι ότι ο πληθωρισμός θα συνεχίσει σε ευνοϊκή τροχιά», πρόσθεσε.