Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στις ΗΠΑ διαμορφώθηκε τον Μάρτη χαμηλότερα από τις προβλέψεις των οικονομολόγων, δείχνοντας τη μειωμένη αισιοδοξία των καταναλωτών για την αμερικανική οικονομία.
Αυτό τον μήνα, η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις ΗΠΑ διαμορφώθηκε στο 104,7 μονάδες από 104,8 μονάδες τον Φεβρουάριο, χαμηλότερα από τη συναινετική εκτίμηση των αναλυτών για 107 μονάδες, σύμφωνα με το StreetAccount.
H Dana M. Peterson, επικεφαλής οικονομολόγος του Conference Board, ανέφερε ότι: «Η εκτίμηση των καταναλωτών για την παρούσα κατάσταση βελτιώθηκε τον Μάρτιο, αλλά έγιναν επίσης πιο απαισιόδοξοι για το μέλλον». «Η εμπιστοσύνη μεταξύ των καταναλωτών ηλικίας 55 και άνω αυξήθηκε, αλλά μειώθηκε γι` αυτούς κάτω των 55 ετών. Οι καταναλωτές με εισοδήματα μεταξύ 50.000- 99.999 δολάρια ανέφεραν χαμηλότερη εμπιστοσύνη τον Μάρτιο, ενώ η εμπιστοσύνη βελτιώθηκε ελαφρώς σε όλες τις άλλες εισοδηματικές ομάδες».
H Peterson ανέφερε, ωστόσο, ότι δεν υπήρξε καμία πραγματική αλλαγή προς τα πάνω ή προς τα κάτω ούτε ανά ηλικιακή ομάδα ούτε ανά εισοδηματική ομάδα τους τελευταίους έξι μήνες.