ΥΠΑΝ: Επικαιροποίηση απόφασης για τους τρόπους υποβολής καταγγελιών στη ΓΓ Εμπορίου

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
ΥΠΑΝ: Επικαιροποίηση απόφασης για τους τρόπους υποβολής καταγγελιών στη ΓΓ Εμπορίου
Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των καταγγελιών και των αναφορών που φτάνουν στη γενική γραμματεία Εμπορίου, επικαιροποιήθηκε απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης σχετικά με το «Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/ Καταγγελιών και μεθοδολογία σχεδιασμού των ενεργειών ελέγχου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης».

Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των καταγγελιών και των αναφορών που φτάνουν στη γενική γραμματεία Εμπορίου, επικαιροποιήθηκε απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης σχετικά με το «Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/ Καταγγελιών και μεθοδολογία σχεδιασμού των ενεργειών ελέγχου στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της Γενικής Διεύθυνσης Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης».

Υπενθυμίζεται ότι οι αναφορές και οι καταγγελίες μπορεί να αφορούν:

α) σε συμβάσεις που περιέχουν γενικούς - καταχρηστικούς όρους συναλλαγών,
β) σε ζητήματα εγγυήσεων,
γ) σε αθέμιτες εμπορικές πρακτικές των επιχειρήσεων,
δ) σε συμβάσεις από απόσταση,
ε) σε συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος,
στ) σε ορισμένες πτυχές συμβάσεων εντός εμπορικού καταστήματος,
ζ) σε συμβάσεις εμπορίας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών από απόσταση,
η) σε συμβάσεις παροχής υπηρεσιών προς τους καταναλωτές σύμφωνα με το άρθρο 8 του ν. 2251/1994,
θ) στην ευθύνη του παραγωγού ελαττωματικών προϊόντων,
ι) σε άλλες ειδικότερες εθνικές ή ενωσιακές διατάξεις για την προστασία των δικαιωμάτων και των οικονομικών συμφερόντων των καταναλωτών σε τομείς για την εποπτεία των οποίων αρμόδια είναι η ΓΔΑΠΚ (πχ συμβάσεις καταναλωτικής και στεγαστικής πίστης, συστήματα πληρωμών, οικονομικές δραστηριότητες ενημέρωσης οφειλετών, συμβάσεις με μονάδες αδυνατίσματος, συμβάσεις χρονομεριστικής μίσθωσης κά).

Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου, που δημοσιεύτηκε σήμερα στη Διαύγεια, οι τρόποι υποβολής των αναφορών/καταγγελιών είναι οι εξής:

- Ηλεκτρονικά, με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΠΚ-01) που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΓΔΑΠΚ www.katagelies.mindev.gov.gr. Συνίσταται οι ανώνυμες αναφορές και καταγγελίες (μη υποβολή στοιχείων ταυτοποίησης) να υποβάλλονται μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας καταγγελιών (ΠΚ-01).

- Μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] με την αποστολή συμπληρωμένης της ειδικής φόρμας (ΠΚ-01).

- Ταχυδρομικώς, με την αποστολή συμπληρωμένης της ειδικής φόρμας (ΠΚ-01) στην ταχυδρομική διεύθυνση:

Υπουργείο Ανάπτυξης
Γενική Γραμματεία Εμπορίου
Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή
Πλατεία Κάνιγγος, ΤΚ 10181, Αθήνα.

- Με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου με τη συμπλήρωση της ειδικής φόρμας (ΠΚ-01), που υπάρχει διαθέσιμη στο Πρωτόκολλο. Η παραλαβή της αναφοράς/καταγγελίας πραγματοποιείται από το Πρωτόκολλο (φυσικό ή/και ηλεκτρονικό) του υπουργείου και λαμβάνει μοναδικό αριθμό πρωτοκόλλου.

Στην σχετική απόφαση οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν την φόρμα αναφοράς / καταγγελίας ΠΚ-01.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Εταιρείες Διαχείρισης Δανείων: Στην τελική ευθεία για τις νέες άδειες – «Κουρέματα» άνω των 600 εκατ. ευρώ έδωσαν το 2023

Εφραίμογλου: Το ΕΒΕΑ εντάχθηκε στο EBN - Πρόσβαση σε νέα εργαλεία υποστήριξης της καινοτόμου επιχειρηματικότητας

Φωτοβολταϊκά στο χωράφι: Ο Προσωρινός Πίνακας Επιλέξιμων / Επιλαχουσών αιτήσεων

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider