Απόψε το βράδυ στις 20:00, στην Αίγλη του Ζαππείου, θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια της νέας ελληνικής καμπάνιας για τον τουρισμό. Η εκδήλωση θα έχει ιδιαιτερότητες. Για παράδειγμα, δεν πάει κάθε χρόνο πρωθυπουργός στην αντίστοιχη εκδήλωση. Με το Μέγαρο Μαξίμου, όμως, να έχει πάρει το στοίχημα του τουρισμού πάνω του, ο κ. Μητσοτάκης όχι απλώς θα πάει, αλλά και θα εκπέμψει ένα μήνυμα για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού, με αποδέκτες τόσο εντός όσο και εκτός συνόρων.
Το βασικό σκέλος της παρουσίασης θα αναλάβουν οι δύο άνθρωποι που ανέλαβαν μέσα σε λίγες εβδομάδες να σχεδιάσουν μια πλήρη καμπάνια: ο επικεφαλής Δημιουργικού του Μεγάρου Μαξίμου, Στηβ Βρανάκης, αλλά και η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα που συνέδραμε την κυβέρνηση σε αυτό το project.
Όπως έχει γράψει το Reader.gr, αυτή η καμπάνια θα είναι εστιασμένη στο διεθνές κοινό. Αυτό που θα παρουσιαστεί σήμερα το βράδυ θα είναι το κεντρικό βίντεο της εκστρατείας που θα παίξει και σε διεθνή ΜΜΕ, αλλά και με ιδιαίτερη ένταση στα social media, με ειδική στόχευση σε αγορές ελληνικού ενδιαφέροντος. Αν χρειαστεί, το επόμενο διάστημα, η καμπάνια μπορεί να εμπλουτιστεί και με νέα βίντεο. Όπως εξηγούν άνθρωποι που γνωρίζουν τον σχεδιασμό που έχει γίνει, θα πρόκειται για μια καμπάνια με ξεκάθαρο κόνσεπτ και όχι στη μεγαλεπήβολη λογική του αλησμόνητου…Live your myth in Greece.
Πρακτικά, το βίντεο που από την ερχόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει να «τρέχει» στις αγορές του εξωτερικού, θα πρόκειται για το αφήγημα μιας ιστορίας από την Ελλάδα για το διεθνές ακροατήριο. Μιας ιστορίας που θα θίγει και την υγειονομική ασφάλεια της χώρας, αλλά θα παραθέτει και όλα αυτά τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που καθιστούν τη χώρα μας ελκυστικό τουριστικό προορισμό εδώ και χρόνια.
Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει το Reader.gr, σήμερα θα παρουσιαστεί το σκέλος που θα αφορά τον τουρισμό από το εξωτερικό. Τις ερχόμενες μέρες θα παρουσιαστεί και ένα βίντεο που θα αφορά και τον εσωτερικό τουρισμό, καθώς στην καμπάνια υπάρχει πρόνοια για την… ενθάρρυνση των Ελλήνων που θέλουν να πάνε διακοπές, αλλά έχουν ενδεχομένως επιφυλάξεις. Πρακτικά, θα πρόκειται για ένα μήνυμα ενθάρρυνσης και προς το εσωτερικό ακροατήριο, ώστε από τον Ιούλιο και μετά να κινηθεί η αγορά και από τους Έλληνες εκδρομείς.