Κικίλιας: Το νέο σποτ του ΕΟΤ, οι προβλέψεις για την τουριστική κίνηση & το «αγκάθι» της Τουρκίας

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Κικίλιας: Το νέο σποτ του ΕΟΤ, οι προβλέψεις για την τουριστική κίνηση & το «αγκάθι» της Τουρκίας
Tο νέο σποτ του ΕΟΤ είναι μια πραγματική ιστορία με πρωταγωνιστή έναν Αυστριακό που επισκέφθηκε την Ελλάδα και δεν έφυγε ποτέ.

Για το νέο σποτ του ΕΟΤ, τους ψηφιακούς νομάδες, τις προβλέψεις σχετικά με την πορεία του τουρισμού φέτος, αλλά και το αν αναμένεται η Τουρκία να επηρεάσει την τουριστική κίνηση στη χώρα μας, μίλησε το πρωί της Τρίτης στο MEGA ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.

«Ο Όττο ήρθε στην Ελλάδα πριν 20 χρόνια και έγινε μόνιμος κάτοικος»

Tο νέο σποτ του ΕΟΤ είναι μια πραγματική ιστορία με πρωταγωνιστή έναν Αυστριακό που επισκέφθηκε την Ελλάδα και δεν έφυγε ποτέ.

«Είμαστε το νούμερο 5 τουριστικό brand στον πλανήτη. Βρήκαμε με τον ΕΟΤ τον Όττο, που είναι Αυστριακός και μας είπε την ιστορία του. Ήρθε πριν από 20 χρόνια στην Ελλάδα, για λίγο και τελικά ερωτεύτηκε, παντρεύτηκε και έμεινε για πάντα. Μένει στο σπίτι που βλέπετε στο σποτ, στη Μήλο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για αυτή την προσπάθεια. Το σποτ χτυπάει στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Αισθανόμαστε ότι είναι ένας ωραίος τρόπος να προβάλλουμε τη χώρα και πέρα από τον τουρισμό», ανέφερε ο κ. Κικίλιας.

«Αναπτύσσουμε τον τουρισμό και με τους ψηφιακούς νομάδες»

Μιλώντας για τους ψηφιακούς νομάδες, ανθρώπους δηλαδή που εργάζομαι με τηλεργασία σε διάφορα μέρη του κόσμου και ανεξάρτητα από τη χώρα καταγωγής τους, ο υπουργός Τουρισμού είπε ότι «Οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες ανακάλυψαν λόγω της πανδημίας, που οι εργαζόμενοι έπρεπε να δουλεύουν από το σπίτι με τηλεργασία, ότι κάποιοι είχαν καλύτερη ψυχολογία και απέδιδαν καλύτερα. Σκέφτηκαν να τους στέλνουν 6 μήνες σε έναν ωραίο προορισμό, και να δουλεύουν από εκεί. Εμείς έχουμε φτιάξει νομοθετικό πλαίσιο για να προσφέρουμε καλύτερο και πιο φθηνό δίκτυο, και με τους επαγγελματίες του τουρισμού σε Ηράκλειο, Καλαμάτα και Σύρο δίνουμε τη δυνατότητα να έρθουν off season επαγγελματίες από το εξωτερικό, να μένουν στη χώρα μας. Αυτό είναι προστιθέμενη αξία για τη χώρα μας. Το κάνουν και μικροί επιχειρηματίες από μόνοι τους. Οι ψηφιακοί νομάδες είναι ένα trend σύγχρονο».

Θετικές ενδείξεις για την πορεία του τουρισμού φέτος

Κάνοντας μια πρόβλεψη για το εάν φέτος ο τουρισμός αναμένεται να αγγίξει τα επίπεδα του 2019 στη χώρα μας, ο κ. Κικίλιας είπε ότι «Το 2019 ήταν μια χρονιά χωρίς κρίση. Τώρα έχουμε πανδημία. Μέχρι σήμερα τα νούμερα που βλέπουμε είναι πολύ δυνατά και πολύ ισχυρά. Θα κάνουμε ταμείο στο τέλος του 2022. Περιμένουμε πάνω από 500.000 ταξιδιώτες από την Αμερική. Είναι ρεκόρ αυτό. Νομίζω ότι ο πρωθυπουργός με την όλη στρατηγική του και τα πολλαπλά επιτυχημένα ταξίδια του, έχει βοηθήσει να γίνει rebranding της χώρας στο εξωτερικό».

Αναφερόμενος στα all inclusive ξενοδοχεία ο κ. Κικίλιας εξήγησε ότι «Πριν από μερικά χρόνια, ένα μεγάλο κομμάτι της τουριστικής μας πίτας ήταν all inclusive. Αυτό έχει μειωθεί ως απόλυτο ποσοστό και έχει ανέβει η ποιότητα και η μέση δαπάνη του κάθε ταξιδιώτη στην Ελλάδα».

«Η Τουρκία αποτελεί προορισμό για τον χαμηλού επιπέδου τουρίστα & τουρισμό – Δε μας επηρεάζει»

Τέλος, σχετικά με το αν η κατάσταση με την Τουρκία αναμένεται να επηρεάσει την τουριστική κίνηση στην Ελλάδα, ο υπουργός Τουρισμού είπε ότι «Για τον πολύ χαμηλού επιπέδου τουρίστα και τουρισμό η Τουρκία είναι προορισμός. Πάντα, όμως, υπάρχει το ερωτηματικό της ασφάλειας. Είναι προορισμός λόγω των φθηνών τιμών, αλλά δε μας επηρεάζει αυτό. Εμείς ανταγωνιζόμαστε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

H νέα καμπάνια του ΕΟΤ: «Ελλάδα… Θα θέλεις να μείνεις για πάντα!»

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider