Ξεκινώντας λίγο νωρίτερα τους επίσημους εορτασμούς του νέο σεληνιακού έτους στην Κίνα, η Gucci φέρνει τα prints της τίγρης σε κάθε ρούχο και αξεσουάρ με τη νέα της capsule συλλογή.
Αντί για το κλασικό «τιγρέ» αποτύπωμα, ο οίκος πολυτελών προϊόντων φέρνει τη «μεγάλη γάτα» σε διάφορα αξεσουάρ και ready-to-wear κομμάτια, χρησιμοποιώντας την υπογραφή του Vittorio Accornero, σε μια επανερμηνεία ενός αρχειακού σχεδίου από τα τέλη της δεκαετίας του 1960.
Ενώ η καμπάνια γυρίστηκε από τον φωτογράφο και σκηνοθέτη Angelo Pennetta, με τα μοντέλα να «χαλαρώνουν» πλάι σε αληθινές τίγρεις, φορώντας κομμάτια με τα χαρακτηριστικά μοτίβα και τους κώδικες του οίκου Gucci, που δένουν αρμονικά με τα tiger prints.
Graphic t-shirts, floral φούτερ με κουκούλα και maxi φούστες με print που απεικονίζουν την αγέρωχη τίγρη απαρτίζουν την capsule συλλογή, μαζί με φουλάρια και παπούτσια, loafers και δερμάτινα sneakers, τσάντες, πορτοφόλια και θήκες κινητού.
Ο οίκος Gucci με τις επιλογές του soundtrack και το «Tea for Two» της Doris Day φωτίζει τέλεια την ήσυχη ατμόσφαιρα, που δημιουργεί νοσταλγικές στιγμές.
Διαβάστε επίσης: North Face και Gucci ενώνουν πάλι δυνάμεις για να κατακτήσουν τα χιονοδρομικά
Στο διαφημιστικό βίντεο βλέπει κανείς μια παρέα να απολαμβάνει το τσάι της μαζί με αληθινές τίγρεις και σύμφωνα με ανακοίνωση του οίκου, τα ζώα φωτογραφήθηκαν και βιντεοσκοπήθηκαν σε ασφαλές και ελεγχόμενο περιβάλλον, και στη συνέχεια εντάχθηκαν στις φωτογραφίες και το βίντεο.