Μία νέα υπηρεσία για ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού με QR Scan της απόδειξης δημιούργησε η Warply, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον τομέα του fintech και των Προγραμμάτων Επιβράβευσης Πελατών παγκοσμίως και μέλος του Mastercard Start Path. Δεδομένης της πανδημίας και του περιορισμού των μετακινήσεων που έχει επιφέρει η νέα υπηρεσία αφορά τόσο συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσα σε καταστήματα, καθώς και take away και delivery.
Πρόκειται για μια καινοτόμα υπηρεσία με την οποία οι πελάτες καταστημάτων retail ή εστίασης, μπορούν να μειώσουν αισθητά το χρόνο παραμονής τους μέσα στα καταστήματα αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο ορατό σημείο πληρωμής.
Ο πελάτης σκανάρει με το κινητό του το QR της απόδειξης αγοράς του, αυτόματα εμφανίζεται η οθόνη με τα στοιχεία της κάρτας με την οποία επιθυμεί να πληρώσει και η πληρωμή ολοκληρώνεται με ένα κλικ. Παράλληλα λαμβάνει και ο έμπορος επιβεβαίωση της πληρωμής. Η υπηρεσία της Warply μπορεί να ενσωματωθεί σε ψηφιακά μέσα του εμπόρου αλλά υπάρχει και σαν αυτόνομο mobile app που προσαρμόζεται στα δεδομένα του εμπόρου.
Οι ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού με QR Scan της απόδειξης είναι ήδη διαθέσιμες σε συνεργαζόμενες με τη Warply εταιρείες με πιο πρόσφατο το λανσάρισμα στα πρατήρια ΕΚΟ και στο EKO app.
«Πρόκειται για μια καινοτομία που λανσάραμε με στόχο τη διευκόλυνση και την ασφάλειά των πολιτών. Πληρώνοντας μέσα στο κατάστημα με αυτόν τον τρόπο, μειώνεται πολύ ο χρόνος παραμονής και η επαφή με τους ταμίες, για τη μεγαλύτερη προστασία όλων. Είναι μια χρήσιμη λύση που οι έμποροι θα χρειαστούν με το άνοιγμα των καταστημάτων που θα γίνει τις επόμενες εβδομάδες. Ήδη, παγκόσμιοι κολοσσοί, όπως η Walmart, έχουν προχωρήσει σε διεύρυνση των επιλογών ανέπαφης πληρωμής από κινητό για delivery, pickup και in-store» δήλωσε σχετικά η κα Μαρία Πάτση, General Manager της Warply.
Να υπνεθυμίσουμε ότι η Warply συγκαταλέγεται στις κορυφαίες εταιρείες προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών και μια από τις μεγαλύτερες σε Mobile Loyalty & Mobile Payments στην περιοχή ΕΜΕΑ. Επιπλέον είναι στρατηγικός συνεργάτης ενός μεγάλου πελατολογίου από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων τραπεζών, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Χάρη στην marketing cloud loyalty πλατφόρμα της Warply Engage, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, με προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης, λύσεις προσωποποιημένης επικοινωνίας με πολλαπλά κανάλια και proximity marketing, analytics με πρόβλεψη απόδοσης, κα. Επίσης διαθέτει και καινοτόμες υπηρεσίες όπως, το Payments Keyboard, το ψηφιακό πορτοφόλι εμπόρου αλλά και υπηρεσίες για BFM (business financial management).