Σε μια σημαντική πρωτοβουλία υποστήριξης των επιχειρήσεων και των επαγγελματιών που αναζητούν νέα κανάλια προώθησης, προβολής και πώλησης των προϊόντων τους προσφέρει το το μεγαλύτερο ελληνικό marketplace, Public.gr, προσφέροντας δωρεάν συνδρομή έως 31/12/2020 και μια σειρά από επιπλέον προνομιακούς όρους σε κάθε κατάστημα – συνεργάτη που εντάσσεται σε αυτό.
Δεδομένης και της εκτίναξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα λόγω της της πανδημίας, το Public.gr φιλοδοξεί να γίνει αρωγός χιλιάδων ελληνικών επιχειρήσεων, δίνοντάς τους την ευκαιρία να αυξήσουν το τζίρο τους με ψηφιακές πωλήσεις, ανακτώντας σημαντικό μέρος των απωλειών λόγω κορονοϊού.
Ακολουθώντας τις παγκόσμιες τάσεις που θέλουν τους καταναλωτές να ψωνίζουν ηλεκτρονικά από μεγάλα ψηφιακά καταστήματα και marketplaces, το public.gr επιτρέπει στις εγχώριες επιχειρήσεις να αποκτήσουν πρόσβαση σε εκατομμύρια καταναλωτές, ακόμη και αν δεν έχουν δικό τους e-shop, και μάλιστα χωρίς συνδρομή έως το τέλος του έτους.
Έτσι, όσοι αξιοποιήσουν την ευκαιρία αυτή, θα έχουν τη δυνατότητα να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις τους και να διευρύνουν το πελατολόγιό τους χωρίς κόστος, σε αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία.
Και αυτό γιατί, μέσω του public.gr, του ηλεκτρονικού καταστήματος με τη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στη χώρα, οι νέοι συνεργάτες θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με πάνω από 65 εκατομμύρια επισκέπτες ετησίως.
Σημειώνεται ότι οι επιχειρήσεις που εντάσσονται στο Public.gr έχουν την απόλυτη διαχείριση του καταστήματός τους, αλλά και της τιμολογιακής τους πολιτικής, με διαφανείς και ξεκάθαρους όρους, ενώ παράλληλα η πλατφόρμα παρέχει συνεχή υποστήριξη, αξιόπιστους μηχανισμούς πληρωμών, αλλά και βελτιστοποιημένη προβολή σε desktop, mobile και tablet, με μηδενικό κόστος.
Ενδεικτικό της επιτυχίας των παραπάνω είναι η εκτίναξη των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσα από το Public.gr κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αλλά και η προσθήκη εκατοντάδων καταστημάτων στην ψηφιακή αυτή κοινότητα. Υπενθυμίζεται ότι αυτή τη στιγμή το Public.gr αριθμεί συνολικά 650 καταστήματα, ενώ μέχρι το τέλος του έτους ο αριθμός τους θα αγγίξει τα 2.500.
Πλέον στα ψηφιακά ράφια του υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες προϊόντα, από 6 μεγάλες κατηγορίες που εμπλουτίζονται διαρκώς και περιλαμβάνουν Είδη σπιτιού & Smart living, Sports & Fitness, Προσωπική φροντίδα & ομορφιά, Μόδα, Hobby & Ελεύθερος χρόνος και Βρεφικά. Επιπλέον, η πρόσφατη ένταξη των οικιακών συσκευών της MediaMarkt στο χαρτοφυλάκιό του διεύρυνε την προϊοντική ποικιλία για τους καταναλωτές υπογραμμίζοντας τη σημασία της πλατφόρμας ως #1 προορισμού για ηλεκτρονικές αγορές.