«Ξύλο» μετά μουσικής παίζουν Apple και Spotify

Newsroom
Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Ξύλο» μετά μουσικής παίζουν Apple και Spotify
Σε έντονη αντιπαράθεση με την Apple έχει έρθει η Spotify Inc. κατηγορώντας την ότι μπλοκάρει την ενημερωμένη έκδοση της μουσικής εφαρμογής της σουηδικής εταιρείας, προκειμένου να στείλει τους πελάτες της στην δική της ανταγωνιστική υπηρεσία, σύμφωνα με πηγή προσκείμενη στις λεπτομέρειες της διαμάχης.

Σε έντονη αντιπαράθεση με την Apple έχει έρθει η Spotify Inc. κατηγορώντας την ότι μπλοκάρει την ενημερωμένη έκδοση της μουσικής εφαρμογής της σουηδικής εταιρείας, προκειμένου να στείλει τους πελάτες της στην δική της ανταγωνιστική υπηρεσία, σύμφωνα με πηγή προσκείμενη στις λεπτομέρειες της διαμάχης.

Η Apple απέρριψε την ενημερωμένη έκδοση του Spotify αφότου η τελευταία ενθάρρυνε τους πελάτες της να εγγραφούν απευθείας μέσα από το επίσημο site της εταιρείας κι όχι μέσω του λειτουργικού συστήματος iOS, συμπλήρωσε η πηγή επικαλούμενη επιστολή του διευθύνοντος συμβούλου της Spotify, Horacio Gutierrez. Με τον τρόπο αυτό η Spotify προσπάθησε να γλιτώσει την προμήθεια του 30% τοις εκατό των μηνιαίων συνδρομών που κλείνοντας μέσω της Apple.

H Spotify κατάφερε να αποφύγει την μείωση των εσόδων χρεώνοντας τους συνδρομητές του iOS, 13 δολάρια ανά μήνα, αντί 10 δολάρια ανά μήνα που πληρώνουν οι πελάτες μέσα από το site. Αλλά αυτή η πρακτική αποδείχτηκε κοστοβόρα για τους πελάτες ειδικά από τη στιγμή που η Apple λάνσαρε τη δική της μουσική υπηρεσία streaming, με χρέωση 10 δολάρια το μήνα. Μάλιστα η Apple κατάφερε να προσελκύσει περίπου 15 εκατ. συνδρομητές, σε σύγκριση με τα 30 εκατομμύρια συνδρομές της Spotify τον Μάρτιο.

Η απάντηση της Spotify στο ανταγωνιστικό προϊόν της Apple ήταν αν προσφέρει τρίμηνη συνδρομή για 99 σεντς στους νέους πελάτες που θα εγγράφονταν μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της. Αυτό ήταν στην ουσία που οδήγησε την Apple να απειλήσει να αφαιρέσει την εφαρμογή από το AppStore, όπως συμπλήρωσε η πηγή. Εκτός μάλιστα από την διαφημιστική εκστρατεία που έκανε η Spotify, απαγόρευσε στους πελάτες της να πληρώνουν για την εφαρμογή μέσω του App Store.

Παρά την έντονη φημολογία των ξένων μέσων, Spotify και Apple απέφυγνα να σχολιάσουν το ζήτημα. Η πρακτική αυτή της Apple να επισκιάζει τα υπάρχοντα προϊόντα των ανταγωνιστών κυκλοφορεί αντίστοιχες δικές της υπηρεσίες, δεν είναι καινούργια. Μάλιστα είναι γνωστή με το όνομα «Sherlocking» στην κοινότητα των προγραμματιστών για λειτουργικά iOS. Το όνομα είναι βασισμένο στο Sherlock, ένα εργαλείο αναζήτησης του λειτουργικού συστήματος της Apple, που στις αρχές της δεκαετίας του 2000 είχε ενημερωθεί για να συμπεριλάβει τα ίδια εργαλεία που λίγους μήνες νωρίτερα είχε κυκλοφορήσει μια εξωτερική εφαρμογή.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider