1,2 εκατομμύρια οι χρήστες του Spotify στην Ελλάδα

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
1,2 εκατομμύρια οι χρήστες του Spotify στην Ελλάδα
Στη… διαπασών παίζει στην Ελλάδα το Spotify, καθώς οι χρήστες του αυξήθηκαν κατά περίπου 25% μέσα στο προηγούμενο έτος και φτάνουν πλέον τα 1,2 εκατομμύρια.

Στη… διαπασών παίζει στην Ελλάδα το Spotify, καθώς οι χρήστες του αυξήθηκαν κατά περίπου 25% μέσα στο προηγούμενο έτος και φτάνουν πλέον τα 1,2 εκατομμύρια. Πρόκειται για εγγεγραμένους, δωρεάν χρήστες της υπηρεσίας, οι οποίοι επιλέγουν να ακούν μουσική μέσω streaming, αντί να την κατεβάζουν στα κινητά τους τηλέφωνα και τους υπολογιστές τους.

Η άνοδος αυτή ακολουθεί κατά πόδας την παγκόσμια τάση, καθώς οι συνολικοί χρήστες της υπηρεσίας ανά τον κόσμο ανέρχονται πλέον σε 100 εκατομμύρια, εκ των οποίων τα 40 εκατομμύρια είναι συνδρομητές της premium έκδοσης. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι για την Ελλάδα δεν διατίθενται στοιχεία όσον αφορά το μέγεθος της συνδρομητικής βάσης.

Μάλιστα, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία, η αλματώδης ανάπτυξη της έχει «ανοίξει την όρεξη» για επιχειρηματική επέκταση, και πλέον εξετάζει σοβαρές περιπτώσεις εξαγοράς εταιριών που θα ενισχύσουν περαιτέρω και τον τομέα της απαραίτητης τεχνολογίας, τη συνδρομητική βάση καθώς και το περιεχόμενο της υπηρεσίας.

Όσον αφορά την ελληνική πραγματικότητα, όπως τονίζει στο insider.gr o κ. Σπύρος Παπαγεωργίου, Founder & Managing Director της εταιρείας Adweb, η οποία εκπροσωπεί την υπηρεσία στην Ελλάδα, «από την πρώτη ημέρα που μας εμπιστεύτηκαν την αποκλειστική εκπροσώπηση του Spotify, ξέραμε ότι έχουμε ένα digital asset που θα έχει διάρκεια και μέλλον».

Και προσθέτει ότι η «κατανάλωση» μουσικής με τη χρήση ψηφιακών μέσων δεν είναι απλά το μέλλον, γίνεται ήδη τώρα.

Μάλιστα, ακριβώς λόγω της μεγάλης αύξησης του αριθμού των χρηστών, το Spotify πλέον έχει μετατραπεί και σε μέσο διαφήμισης προϊόντων και υπηρεσιών. Σύμφωνα με τον κ. Παπαγεωργίου, το “Spotify for Brands” είναι ένα ολοκληρωμένη και πρωτοποριακή πρόταση που προσφέρει πολλές επιλογές επικοινωνίας με τους καταναλωτές ( banner formats, video, audio, special operations) σε ένα uncluttered περιβάλλον, με πάνω από 90% viewability και με πολλές δυνατότητες στόχευσης του κοινού ακόμα και σε σχέση με τη διάθεση του σε δεδομένες στιγμές που συνδέονται με την ακρόαση σχετικής μουσικής.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider