Εξαγόρασε το Twitter, το μετονόμασε σε Χ και τώρα κάνει δοκιμές για να εξακριβώσει τη χωρητικότητά του. Ο λόγος για τον Έλον Μασκ, που έκανε streaming τον εαυτό του μέσα από ένα «μπουντρούμι» του Diablo IV για να διαπιστώσει τις νέες δυνατότητες του κοινωνικού δικτύου ως προς το streaming παιχνιδιών.
Η μετάδοση στο X, πρώην Twitter, διήρκεσε 52 λεπτά, εκ των οποίων, τα πρώτα λεπτά ξοδεύτηκαν στις προσπάθειες του Μασκ και ενός υπαλλήλου να κάνουν τις σωστές ρυθμίσεις.
Το streaming του πολυμήχανου Έλον παρακολούθησαν συνολικά έως και 20.000 άτομα καθώς ο ίδιος δεν το διαφήμισε από τις προσωπικές του σελίδες, προσπαθώντας να «αλιεύσει» νέους πελάτες. Ο ίδιος, έπαιξε το παιχνίδι με ένα tier 69 dungeon και φιλοξένησε το streaming σε έναν λογαριασμό με τίτλο cyb3rgam3r420.
Great game, one that is remarkably complex in interesting ways at max difficulty.
Btw, I switched my build to werewolf/poison/bulwark using Nature’s Fury.
Cleared a Tier 99 Nightmare dungeon about a week ago. pic.twitter.com/lRUO0Rlix5
— Elon Musk (@elonmusk) October 1, 2023
Το «τυράκι» για τους χρήστες και ο «πόλεμος» με την Amazon
Τόσο ο Μασκ όσο και η διευθύνουσα σύμβουλος του X, Λίντα Γιακαρίνο, προσανατολίζονται στη δημιουργία ενός κοινωνικού δικτύου που θα περιλαμβάνει βίντεο μεγάλου μήκους ενώ οι πληρωμές θα γίνονται όπως στα «παραδοσιακά» social media.
Ο Μασκ ανέφερε πως το streaming παιχνιδιών είναι πλέον ζωντανό αλλά όποιος θέλει να σχολιάζει θα πρέπει πρώτα να έχει πληρώσει συνδρομή. Σκοπός του είναι να αποκτήσει μερίδιο από τη μεγάλη πίτα της αγοράς των online παιχνιδιών, μιας αγοράς στην οποία κυριαρχεί τώρα το Twitch της Amazon.com.
Όσο για το πώς θα «κλέψει» πελάτες από την Amazon; «Τυράκι» για τους χρήστες στο νέο Χ είναι πως όσοι πληρώνουν συνδρομή θα μπορούν να μοιράζονται τα έσοδα από διαφημίσεις από τις αναρτήσεις τους, γεγονός που μπορεί να προσελκύσει ορισμένους απογοητευμένους streamers από τη «σφιχτή» οικονομική πολιτική της Amazon.
Photo: GettyImages/Ideal Image