Η οργάνωση, η εξεύρεση, αλλά και η ανανέωση του απαραίτητου τεχνολογικού εξοπλισμού για μια επιχείρηση ή έναν ελεύθερο επαγγελματία που θέλει να παραμείνει ψηλά στον ανταγωνισμό, η δημιουργία ενός σπιτικού για ένα ζευγάρι που ξεκινά να συμβιώνει, η δυνατότητα για τον καθένα από εμάς να μπορεί να αγοράζει αγαπημένα gadgets τεχνολογίας και προϊόντα ψυχαγωγίας, αποτελεί μια πρόκληση, σε μια εποχή που η ζωή διαρκώς ακριβαίνει. Σε αυτή την πρόκληση, λοιπόν, εμφανίζονται τα Public, αναλαμβάνοντας μια πρωτοβουλία που αποδεικνύει έμπρακτα γιατί είναι κυρίαρχο retail brand.
Ευέλικτα, άτοκα, μα πάνω απ’ όλα, εύκολα!
Πρόσφατα, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, Διευθύνων Σύμβουλος της Public Group, σε μια περιεκτική δήλωση, υπογράμμισε το πρόβλημα που όλοι βιώνουμε, αλλά και τη λύση. Είπε χαρακτηριστικά πως:
«Όλοι μας βιώνουμε καθημερινά τις επιπτώσεις από τον πληθωρισμό αλλάζοντας τον τρόπο που επιλέγουμε και αγοράζουμε προϊόντα. Το να αποκτήσει μία οικογένεια ή ένα νέο ζευγάρι μία οικιακή συσκευή δεν είναι πολυτέλεια. Μπαίνουμε δυναμικά στη μάχη κατά του πληθωρισμού, απορροφώντας τους τόκους και προσφέρουμε όλα τα προϊόντα Άτοκα χωρίς κάρτα. Με το πρόγραμμα “Άτοκα”, οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους με άνεση και ευελιξία. Στόχος μας είναι να στηρίξουμε τους καταναλωτές, προσφέροντας λύσεις που ανταποκρίνονται στις σημερινές ανάγκες».
Τι σημαίνει, όμως, στην πράξη αυτό; Ότι μπορούμε πλέον να αγοράζουμε προϊόντα τεχνολογίας, οικιακές συσκευές, αλλά και βιβλία, δίσκους, παιχνίδια και άλλα προϊόντα ψυχαγωγίας, άτοκα, με το πλάνο δόσεων Flex Pay (ισχύει για αγορές από 200 ευρώ από 2 ως και 36 δόσεις). Παράλληλα, ήδη υπάρχουν και οι δυνατότητες πληρωμής μέσω Apple και Google Pay, αλλά και το σύστημα «αγοράζω τώρα, πληρώνω αργότερα» της Klarna (ισχύει για αγορές από 35 ευρώ, με 3 δόσεις).
Αυτό σημαίνει πρακτικά δύο πράγματα:
- Για την επιχείρηση ή/και την εργασία μας η Public μας λύνει τα χέρια, προσφέροντας μια σειρά από επιλογές πληρωμών με άνεση, χωρίς «ασφυκτικά πλαίσια.
- Για την ευζωία μας στο σπίτι, στο δρόμο και όχι μόνο, για να μη χάνουμε επαφή με το gaming, οικιακές συσκευές, παιχνίδια και όχι μόνο, τα Public είναι και πάλι εκεί για εμάς.
Τι κερδίζουμε, πρακτικά;
Πληρώνουμε όσο μπορούμε, όταν μπορούμε και στο τέλος κερδίζουμε! Τι σημαίνει αυτό; Για παράδειγμα, αν ένα ψυγείο ή τηλεόραση 65’’ κοστίζει 600 ευρώ και ένας πελάτης επιλέξει την υπηρεσία “Άτοκα” με 24 δόσεις εξοικονομεί 100 ευρώ ενώ με επιλογή 36 δόσεων η εξοικονόμηση αγγίζει τα 150 ευρώ.
Τελικά, αυτός πρέπει να είναι ο ρόλος ενός brand που πρωταγωνιστεί στο σύγχρονο λιανεμπόριο: να προσφέρει λύσεις, για όλους, προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις της κάθε εποχής. Γιατί τα χαμόγελα των συνανθρώπων μας είναι ανεκτίμητα!
Advertorial