Έρευνα Black Friday: Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα οι πρωταθλητές σύμφωνα με το Public

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Έρευνα Black Friday: Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα οι πρωταθλητές σύμφωνα με το Public
Πρώτες στις προτιμήσεις των καταναλωτών έρχονται οι τηλεοράσεις, ακολουθούν τα smartphones και την τριάδα κλείνουν τα phone accessories.

Καθώς πλησιάζουμε στη φετινή Black Friday, το μεγαλύτερο αγοραστικό γεγονός της χρονιάς, τα Public ετοίμασαν και φέτος έρευνα με τις αγορές - πρωταγωνιστές της περσινής Black Friday (24 Νοεμβρίου 2023) και μας παρουσιάζουν τις κατηγορίες και τα προϊόντα που προτίμησαν περισσότερο οι Έλληνες αγοραστές.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των Public, δεν προκαλεί έκπληξη ότι για ακόμη μια χρονιά οι Έλληνες «κυνήγησαν» τις προσφορές στα είδη τεχνολογίας! Πρώτες στις προτιμήσεις τους έρχονται οι τηλεοράσεις, ακολουθούν τα smartphones και την τριάδα κλείνουν τα phone accessories.

Δημογραφικά χαρακτηριστικά

● Και το 2023, γυναίκες και άνδρες ψώνισαν εξίσου στη Black Friday: Σταθερά και πέρσι, οι γυναίκες αποτέλεσαν το 52% του πληθυσμού που ψώνισε, ενώ το 48% ήταν άνδρες, διατηρώντας τα ποσοστά στο ίδιο επίπεδο με το 2022.
● Μεταξύ 45-54 οι περσινοί πρωταθλητές «Black Friday Shoppers»: Η πλειοψηφία των αγοραστών στην περσινή Black Friday ήταν ηλικίας 45-54 (40,1%), ενώ στις νεότερες ηλικίες, όπως 18-24, το ποσοστό συμμετοχής διαμορφώθηκε σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα, μόλις στο 6,1%.
● Η Αθήνα πρώτη στις αγορές Black Friday: Και κατά την περσινή Black Friday, οι περισσότερες αγορές πραγματοποιήθηκαν από την Αθήνα. Αν και βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση κάθε χρόνο, φέτος είχε ποσοστό 63%, ελαφρώς χαμηλότερο σε σχέση με πέρσι που ήταν στο 75%. Ακολουθεί η Θεσσαλονίκη (με 21%), η Πάτρα (με 4%) και τέλος η Κέρκυρα (με 3%).
● Οι κινητές συσκευές ήταν και πέρσι το κύριο μέσο για αγορές στη Black Friday: Είναι εντυπωσιακό πως το 80% των αγορών πραγματοποιήθηκε μέσω κάποιας mobile συσκευής, σε αντίθεση με μόλις 33% το 2022. Παράλληλα, οι αγορές μέσω σταθερού υπολογιστή (desktop) μειώθηκαν στο 17% από 33% το 2022, ενώ μόλις το 3% των καταναλωτών χρησιμοποίησε κάποια συσκευή tablet για τις αγορές του.

Ο μέσος όρος δαπάνης ανά αγορά ήταν υψηλότερος στις μεγαλύτερες ηλικίες:

Κατά την περσινή Black Friday, οι καταναλωτές ηλικίας 65+ κατέγραψαν τον υψηλότερο μέσο όρο δαπάνης, με 285€ ανά αγορά, ενώ ακολούθησαν οι ηλικίες 25-34 με μέση δαπάνη 248€. Στον αντίποδα, οι ηλικίες 18-24 πραγματοποίησαν τις χαμηλότερες δαπάνες, με μέσο όρο 132€ ανά αγορά.

Ανήμερα Black Friday το peak των αγορών!

Παρότι οι προσφορές και τα ειδικά deals είχαν ξεκινήσει από νωρίς, η κύρια αγοραστική δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε την ίδια την ημέρα της Black Friday, επιβεβαιώνοντας πως το κοινό αναμένει τη συγκεκριμένη ημέρα για τις χαμηλότερες τιμές. Αντίστοιχα, οι περισσότερες αγορές σημειώθηκαν το διάστημα 23:00 - 00:00 και 22:00 - 22:30.

Οι καταναλωτές «ψήφισαν» click-and-collect

Το σύστημα click-and-collect αναδείχθηκε star της φετινής Black Friday, καθώς το 61% των αγοραστών επέλεξε να παραλάβει τις παραγγελίες του από ένα κατάστημα Public. Το 32% προτίμησε την κατ’ οίκον παραλαβή, ενώ μόλις το 7% επέλεξε κάποια από τις 2400 θυρίδες Box Now Locker.

Τα πιο hot smartphone brands

Στην περσινή Black Friday, η Apple επέστρεψε στην κορυφή των αγαπημένων smartphone brands, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν Samsung και Xiaomi. Τα πιο δημοφιλή μοντέλα κινητών για το 2023 αναδείχθηκαν τα Samsung Galaxy A34, Xiaomi Redmi Note 12, Apple iPhone 14 και Apple iPhone 13, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού.

Τα πιο δημοφιλή μοντέλα τηλεοράσεων

Η κορυφαία τριάδα περιλαμβάνει τα μοντέλα TV LED Kydos K32NH22CD02, TV LED Samsung UE50CU7172 και TV LED Kydos K32AH22SD01. Με τη φετινή Black Friday να πλησιάζει, τα Public ετοιμάζονται να υποδεχτούν τους καταναλωτές, προσφέροντας μεγάλη ποικιλία προϊόντων και ακόμη πιο μοναδικές προσφορές που θα ικανοποιήσουν κάθε ανάγκη.

Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την έρευνα εδώ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Intrakat: Μετονομάζεται σε AKTOR Όμιλος Εταιρειών - Επενδύσεις, εξαγορές και ΑΜΚ 200 εκατ. ευρώ - Νέα δομή με 5 θυγατρικές

Alpha Bank για δημογραφικό: Μεγάλες οι κοινωνικές και οικονομικές προκλήσεις

ICAP CRIF: Υπό πίεση η εγχώρια αγορά πλαστικής συσκευασίας

gazzetta
gazzetta reader insider insider