Το τραγούδι Gangnam Style του Νοτιοκορεάτη Psy βρισκόταν στην πρώτη θέση στο YouTube των βίντεο κλιπ με τις περισσότερες προβολές τα τελευταία 5 χρόνια.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC, το σουρεαλιστικό βίντεο έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές σε χρόνο ρεκόρ, «σπάζοντας τον μετρητή του YouTube» και ξεπερνώντας τον μέγιστο δυνατό αριθμό προβολών (2.147.483.647) αναγκάζοντας το δημοφιλές σάιτ είχε αναγκαστεί να γράψει καινούριο κώδικα.
Ωστόσο, όλα τα καλά κάποια στιγμή τελειώνουν και έτσι το Gangnam Style έδωσε τη θέση του σε ένα άλλο μουσικό βίντεο κλιπ, αυτό του Τσάρλι Πουθ και του Γουίζ Καλίφα με το «See You Again». Η μπαλάντα έχει αναπαραχθεί μέχρι στιγμής 2.895.373.709 φορές, ξεπερνώντας τις συνολικά 2.894.426.475 προβολές που έχει καταγράψει το τραγούδι του Psy.
Το τραγούδι του Πουθ, που γράφτηκε ειδικά για την κινηματογραφική ταινία «Μαχητές των Δρόμων 7» ακούγεται στους τίτλους τέλους, σε ένα ειδικό αφιέρωμα για τον ηθοποιό Πολ Γουόλκερ, ο οποίος πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα προτού ολοκληρωθεί η ταινία.
Το βίντεο έφτασε τις 1 δισεκατομμύριο προβολές μέσα με μόλις 6 μήνες, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ξεπέρασε τις 2 δισεκατομμύρια. Ωστόσο, η πρωτιά του πιθανόν να μη διαρκέσει πολύ αφού ο Λουίς Φόνσι και το κομμάτι Despacito, έχει ήδη καταγράψει 2,5 δισεκατομμύρια προβολές σε διάστημα μόλις 6 μηνών.
Όπως αναφέρει στο δημοσίευμά του το BBC επικαλούμενο ανάλυση της εταιρείας Midia Research, κάθε προβολή ενός βίντεο κλιπ στο YouTube φέρνει στη μουσική βιομηχανία κέρδη 0,001 δολάρια. Εάν κάτι τέτοιο ισχύει, αυτό σημαίνει ότι το «See You Again» έχει παράγει μέχρι στιγμής, αποκλειστικά από το YouTube, κέρδη της τάξης των 2,9 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ).