Την «ηλεκτρική καρέκλα» του Διευθύνοντος Συμβούλου της Boeing αναλαμβάνει σήμερα, Δευτέρα, ο Ντέιβιντ Καλχούν.
Ο νέος CEO της εταιρείας αναλαμβάνει τα ηνία της, όμως έρχεται αντιμέτωπος με την άλυτη κρίση των μοντέλων 737 MAX, τα οποία βρίσκονται καθηλωμένα στο έδαφος από τον περασμένο Μάρτιο, μετά τα δύο αεροπορικά δυστυχήματα, μέσα σε πέντε μήνες, που κόστισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπων.
Σύμφωνα με το Reuters, ο 62χρονος Καλχούν, πολλά χρόνια διευθυντικό στέλεχος της Boeing, ορίστηκε αρχικά πρόεδρος τον περασμένο Οκτώβριο και στη συνέχεια Διευθύνων Σύμβουλος (στις 23 Δεκεμβρίου), μετά την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου να «καρατομήσουν» τον Ντένις Μιλενμπουργκ.
Ξεπερνά τα 9 δισ. δολάρια η «ζημιά» για τη Boeing
Όπως προκύπτει από εκτιμήσεις της ίδιας της Boeing, το κόστος από την καθήλωση στο έδαφος όλων των αεροσκαφών 737 MAX ξεπερνά, μέχρι στιγμής, τα 9 δισ. δολάρια, ενώ, όπως είναι φυσικό, όσο ο καιρός περνάει, όλο και αυξάνεται.
Ο Καλχούν έχει ήδη «πιάσει» δουλειά, με στόχο να αποκαταστήσει τις σχέσεις της εταιρείας με τις αρχές, τις αεροπορικές, τον κόσμο.
Κορυφαίος αμερικανός αξιωματούχος δήλωσε πριν από μερικά 24ωρα ότι έχει ήδη συμβουλεύσει τον Καλχούν να «κάνει ό,τι μπορεί προκειμένου να μειώσει τις πιέσεις που δέχεται η Boeing από τη Wall Street».
To Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε ετήσιες απολαβές ύψους 1,4 εκατ. δολαρίων για τον Καλχούν αλλά και μακροπρόθεσμα μπόνους έως και 26,5 εκατ. δολάρια, εάν επιτύχει συγκεκριμένους στόχους.
Πότε θα πετάξουν τα 737 MAX
Τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι το «πράσινο φως» για να επιστρέψουν στους αιθέρες τα αεροσκάφη 737 MAX δεν πρόκειται να δοθεί πριν τον Φεβρουάριο ή τον Μάρτιο.
Κάποιες «φωνές» μιλούν και για αργότερα…