Η νέα εταιρική ψηφιακή εικόνα του ΕΟΤ βρίσκει δοκιμαστικά από σήμερα την θέση της στο διαδίκτυο.
Εικαστικά ανανεωμένη και τεχνικά πλήρως αναβαθμισμένη, η επίσημη εταιρική ιστοσελίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού διαθέτει πλέον νέα ψηφιακά εργαλεία -φιλικά προς όλους τους χρήστες- που ενισχύουν την αλληλεπίδραση τόσο με τους συνεργάτες του ΕΟΤ όσο και με τους πολίτες.
Πρόκειται για ένα ακόμα σημαντικό εργαλείο της στρατηγικής του Οργανισμού, ο οποίος διαρκώς ανανεώνεται με έμφαση στην καινοτομία και τις ψηφιακές υπηρεσίες.
Το νέο portal είναι σύγχρονο, καλαίσθητο λειτουργικό και φιλικό προς τα ΑΜΕΑ, παρέχει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες και υπηρεσίες και προσφέρει, μεταξύ άλλων, τη δυνατότητα στον χρήστη να καταθέτει ψηφιακά αιτήματα που αφορούν σε συμμετοχή σε εκθέσεις, προτάσεις για αιγίδες, χορηγίες κ.α.
Η εταιρική ψηφιακή σελίδα του ΕΟΤ θα διασυνδεθεί με την βασική ψηφιακή τουριστική πύλη της χώρας μας και την 1η επίσημη εφαρμογή του ΕΟΤ για κινητά με στόχο την διατήρηση αλλά και την περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της χώρας μας.
Ο Γ.Γ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, δήλωσε σχετικά:
«Η καινοτομία και η έμφαση στα ψηφιακά εργαλεία είναι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής μας στον ΕΟΤ τα τελευταία χρόνια. Το νέο εταιρικό site του Οργανισμού είναι πλήρως ανανεωμένο αισθητικά αλλά - το κυριότερο- προσφέρει πλέον σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες στον επαγγελματία και τον απλό πολίτη. Προχωράμε με σταθερά βήματα, ανανεωνόμαστε και εντείνουμε τις προσπάθειές μας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Οργανισμού, ώστε να ανταποκριθούμε στις νέες συνθήκες».