Brown Hotels: Υψηλές πληρότητες, επένδυση στην τουριστική εκπαίδευση και νέα ξενοδοχεία φέρνει το 2024

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Brown Hotels: Υψηλές πληρότητες, επένδυση στην τουριστική εκπαίδευση και νέα ξενοδοχεία φέρνει το 2024
Οι καλές επιδόσεις του πρώτου τριμήνου, οι νέες μονάδες, η διαχείριση ξενοδοχείων και η νέα συνεργασία με το BCA College.

Με υψηλές πληρότητες για τις μονάδες που διατηρεί στην Αθήνα ξεκίνησε η τρέχουσα χρονιά για την Brown Hotels, επιβεβαιώνοντας την επιλογή της να ποντάρει στο ελληνικό και δη στο Αθηναϊκο τουριστικό προϊόν. Σε αυτό το πλαίσιο μάλιστα η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει το αποτύπωμά της στη χώρα μας προσθέτοντας νέες μονάδες στο χαρτοφυλάκιό της κι επενδύοντας στην εκπαίδευση της φιλοξενίας.

Ειδικότερα, όπως ανέφεραν τα στελέχη της Brown Hotel, το δίμηνο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου κινήθηκε με υψηλές για την εποχή πληρότητες που έφτασαν το 70-75%. Ο Μάρτιος δείχνει να κινείται ακόμα καλύτερα με τις πληρότητες να φτάνουν και το 80%, ειδικά για τις μονάδες της Ομόνοιας, οι οποίες υποδέχονται κατά κύριο λόγο Γερμανούς, Αμερικάνους, Γάλλους και Ισραηλινούς.

Οι νέες μονάδες και η διαχείριση ξενοδοχείων

Με όχημα την καλή αυτή πορεία που παρατηρείται τόσο φέτος όσο και τα προηγούμενα χρόνια η αλυσίδα ισραηλινών συμφερόντων σχεδιάζει να προσθέσει στο χαρτοφυλάκιό της τρεις νέες μονάδες , το Brown Museum, το Brown Domino και ένα ακόμη που σύμφωνα με τα στελέχη της θα ανακοινωθεί σύντομα.

Παράλληλα στρέφεται και στην διαχείριση ξενοδοχειακών μονάδων, με 7 ιδιοκτήτες ξενοδοχείων σε περιοχές όπως η Κρήτη η Λέσβος, η Αίγινα και η Κέρκυρα να την έχουν εμπιστευτεί μέχρι στιγμής. Στην εν λόγω δραστηριότητα μάλιστα ο πήχης μπαίνει ψηλά, με τα στελέχη της να επισημαίνουν ότι μέχρι το τέλος του 2025, η αλυσίδα στοχεύει να διαχειρίζεται 24 ξενοδοχεία. Το 2025 δε, σχεδιάζει να προσθέσει στο πορτφόλιό της και τον προορισμό της Θεσσαλονίκης.

Να θυμίσουμε ότι η ισραηλινή αλυσίδα διαθέτει σήμερα στη χώρα μας κοντά στα 4.000 δωμάτια και 2.000 εργαζόμενους σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Leon Avigad, ιδρυτής και συνιδιοκτήτης της Brown Hotels, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την παρουσίαση της συνεργασίας της αλυσίδας με το BCA College.

Νέα συνεργασία με το BCA College

Αναφερθείς στη νέα συνεργασία, ο επικεφαλής της Brown τόνισε ότι «η τουριστική βιομηχανία απαιτεί σήμερα υψηλά καταρτισμένους εργαζόμενους γι' αυτό και η τουριστική εκπαίδευση θα πρέπει να είναι σύνθετη, ψηφιοποιημένη και πολύ διαφορετική από το παρελθόν όπου η ευγένεα, το χαμόγελο και η προσφορά ενός καλού πρωινού ήταν αρκετή. Αυτοί οι λόγοι και η υψηλή τεχνογνωσία μας στον τομέα της φιλοξενίας μας οδήγησε στην απόφαση να διδάξουμε στη νέα γενιά τις σύγχρονες τάσεις του κλάδου σε συνεργασία με το BCA College».

«Ως σύγχρονος και διαρκώς εξελισσόμενος εκπαιδευτικός οργανισμός, το BCA College αναζητάει διαρκώς τρόπους διασύνδεσης με την αγορά εργασίας και ιδιαίτερα με τον τομέα του Τουρισμού, όπου διαπιστώνεται άμεση ανάγκη για εκπαιδευμένο προσωπικό, καθώς η χώρα έχει μετατραπεί σε πόλο έλξης σημαντικών και ποιοτικών επενδύσεων, όπως αυτή της Brown Hotels» ανέφερε από πλευράς του ο Χάρης Δασκαλάκης CEO του BCA College.

Όπως εξήγησαν τα υψηλόβαθμα στελέχη, Brown Hotels και BCA College δημιουργούν ένα ειδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, προσαρμοσμένο πλήρως στην ταυτότητα του Ομίλου. Το πρόγραμμα διαρκεί έναν χρόνο και προσφέρει το Diploma in Resorts and Hotels Operations Management. Όπως όλα τα προγράμματα του BCA College, συνδυάζει τη θεωρία με την πράξη. Η θεωρητική κατάρτιση προσφέρεται στο City Campus του BCA College, στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας 205, ενώ η πρακτική άσκηση των εκπαιδευομένων πραγματοποιείται στα ξενοδοχεία της αλυσίδας Brown. Το Diploma περιέχει, ενότητες που αφορούν τα Τρόφιμα, τα Ποτά, την Επικοινωνία, τα Λογιστικά και τα Οικονομικά, αλλά και τη Διαχείριση Κρίσεων, μεταξύ άλλων, συγκροτώντας έτσι μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική πρόταση.

Το αποτύπωμα της Brown

Να θυμίσουμε ότι η Brown Hotels ξεκίνησε την δραστηριότητα της στην Ελλάδα το 2019 με την έναρξη λειτουργίας του Brown Acropol στην Ομόνοια και από τότε, όπως ανέφερε ο ιδρυτής της, έβαλε στοίχημα να αυξήσει τις επενδύσεις στο κέντρο της Αθήνας, ξαναζωντανεύοντας την ευρύτερη περιοχή της Ομόνοιας. Στη συνέχεια επεκτάθηκε δυναμικά και εκτός Αθηνών και στα resorts.

Έχοντας επενδύσει στην Ελλάδα σε μία δύσκολη περίοδο περίοδο, το στοίχημα πέτυχε, με την εταιρεία να λειτουργεί σήμερα 12 ξενοδοχεία στη χώρα, έξι εκ των οποίων στην Αθήνα, τέσσερα resorts σε προορισμούς πλησίον της πρωτεύουσας και δυο ξενοδοχεία σε ελληνικά νησιά, ένα Κρήτη και ένα στην Κέρκυρα

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Επτά ελληνικά ξενοδοχεία που ανοίγουν τις πύλες τους

Κερδίζει πόντους ο τουρισμός πολυτελείας στην Ελλάδα

Τουρισμός: Στα άκρα της σεζόν κρίνεται το στοίχημα του 2024

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider