Απώλειες κατέγραψαν οι τιμές του πετρελαίου την Πέμπτη, αφού επίσημα στοιχεία των ΗΠΑ έδειξαν, αυτό που ένας αναλυτής ανέφερε ως μία «μαζική» εβδομαδιαία άνοδο των εγχώριων αποθεμάτων βενζίνης και διυλισμένων προϊόντων, οι οποίες επισκίασαν μια μεγαλύτερη από την αναμενόμενη μείωση των αποθεμάτων αργού.
Το αμερικανικό αργό παράδοσης Φεβρουαρίου υποχώρησε 51 σεντς ή 0,7% για να κλείσει στα 72,19 δολάρια το βαρέλι στο Χρηματιστήριο Εμπορευμάτων της Νέας Υόρκης.
Το brent παράδοσης Μαρτίου έχασε 66 σεντς ή 0,8%, στα 77,59 δολάρια το βαρέλι στο ICE Futures Europe.
Η βενζίνη παράδοσης Φεβρουαρίου κατέγραψε απώλειες 2,2% στα 2,11 δολάρια το γαλόνι, ενώ το πετρέλαιο θέρμανσης παράδοσης Φεβρουαρίου υποχώρησε 0,6% στα 2,59 δολάρια το γαλόνι.
Το φυσικό αέριο παράδοσης Φεβρουαρίου διαμορφώθηκε στα 2,82 δολάρια ανά εκατομμύριο βρετανικές θερμικές μονάδες, με αύξηση 5,7%.
Η χαμηλή ζήτηση καυσίμων και οι μεγάλες αυξήσεις των αποθεμάτων στα δεδομένα που παρείχε η Υπηρεσία Ενεργειακών Πληροφοριών των ΗΠΑ επηρέασαν τις τιμές.
Τα αποθέματα βενζίνης αυξήθηκαν κατά 10,9 εκατομμύρια βαρέλια στα 237 εκατομμύρια βαρέλια, στην υψηλότερη εβδομαδιαία άνοδο σε περισσότερα από 30 χρόνια.
Τα αποθέματα προϊόντων διύλισης αυξήθηκαν την περασμένη εβδομάδα κατά 10,1 εκατομμύρια βαρέλια στα 125,9 εκατομμύρια βαρέλια. Το προσφερόμενο προϊόν απόσταξης, που αποτελεί αντιστοιχία της ζήτησης, έπεσε στο χαμηλότερο επίπεδο από το 1999.
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα να έχει προκαλέσει μεγάλα προβλήματα στις μεταφορά εμπορευμάτων, ωστόσο οι αγορές των τάνκερ που μεταφέρουν πετρέλαιο καταγράφουν κέρδη, όπως αναφέρει σε σημείωμα της η επιχείρηση παροχής ναυτιλιακών υπηρεσιών, Braemar, κυρίως όσο αφορά τα πλοία που μεταφέρουν διυλισμένα καύσιμα όπως η βενζίνη και το ντίζελ. Τα κέρδη για τα πλοία που μεταφέρουν αυτά τα καύσιμα από τη Μεσόγειο στην Ιαπωνία έχουν αυξηθεί από 8.000 δολάρια στις αρχές Δεκεμβρίου, στα 26.000 δολάρια αυτή την εβδομάδα.
Το ρωσικό αργό Ουραλίων χάνει το διαπραγματευτικό του ατού καθώς μειώνονται οι εκπτώσεις στα καύσιμα καθιστώντας τις εισαγωγές από την Ινδία τον Νοέμβριο τις πιο δαπανηρές σε ένα χρόνο, σύμφωνα με κυβερνητικά στοιχεία. Τα διυλιστήρια στον τρίτο μεγαλύτερο καταναλωτή πετρελαίου στον κόσμο πλήρωσαν κατά μέσο όρο 85,90 δολάρια το βαρέλι για αποστολές από τον μεγαλύτερο προμηθευτή του, σε αύξηση 1,8% σε σύγκριση με τα 84,46 δολάρια τον Οκτώβριο. Τα βαρέλια από το Ιράκ και τη Σαουδική Αραβία, τον δεύτερο και τρίτο μεγαλύτερο προμηθευτή της Ινδίας, στοίχιζαν 85,70 και 93,30 δολάρια αντίστοιχα τον Νοέμβριο, καθώς οι τιμές μειώθηκαν.