Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα
Ορισμένα από τα “ασχημόπαπα” της αυτοκινητοβιομηχανίας έγιναν μεγάλες επιτυχίες, άλλα χάθηκαν γρήγορα. Οι σχεδιαστές τους πάντως δεν πρέπει να ήταν περήφανοι.

H αισθητική ενός αυτοκινήτου μπορεί να είναι το διαβατήριο για την εμπορική του επιτυχία. Όχι όμως απαραίτητα η προσεγμένη αισθητική. Παρότι οι κατασκευαστές προσπαθούν κατά βάση να δημιουργούν όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχουν στιγμές που κάποια άλλα ζητούμενα υπερισχύουν και οι σχεδιαστές αδυνατούν να συνδυάσουν το τερπνό με το ωφέλιμο.

Στο insider επιλέξαμε τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής όλων των εποχών, τα οποία κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό τους, ότι υπήρξαν των άκρων: ορισμένα έγιναν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες και άλλα ξεχάστηκαν, σχεδόν από την μέρα που παρουσιάστηκαν. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να τα γνωρίσουμε.

Η πρώτη γενιά του μεγάλου κορεατικού πολυμορφικού μοντέλου μπορούσε να φιλοξενήσει ως 11 άτομα, κανείς όμως δεν ήθελε να τον δουν να οδηγεί η να βρίσκεται μέσα σε αυτό. Ειδικά το πίσω μέρος του ήταν σαν μικρό λεωφορείο. Έμεινε στην παραγωγή από το 2004 έως το 2013 και πολύ ήταν.

Η τέταρτη γενιά της κορυφαίας γερμανικής λιμουζίνας συναντήθηκε αισθητικά με την εποχή του σχεδιαστή Κρις Μπανγκλ το 2001, που δημιούργησε μερικές από τις πιο αμφιλεγόμενες BMW όλων των εποχών. Το καθαρό και λιτό έως τότε σχήμα των Βαυαρικών αυτοκινήτων γέμισε αιχμές και περίεργους όγκους, για να μην αναφερθούμε στα φώτα –τους τα άλλαξε στην κυριολεξία.

To 1998 o κόσμος του αυτοκινήτου δέχτηκε ένα ισχυρό σοκ με το «δύο επιπέδων» αμάξωμα του Multipla. Τεχνολογικά και λειτουργικά το εξαθέσιο αυτό πολυμορφικό μοντέλο της Fiat ήταν εξαιρετικό, αλλά δεν βλεπόταν. Η δεύτερη γενιά του βελτιώθηκε αισθητικά. Το 2010 διακόπηκε η παραγωγή του και δεν απέκτησε ποτέ διάδοχο. Ευτυχώς!

Στη μνήμη μας έχει μείνει κυρίως ως διαφημιστικό όχημα της RedBull. Το διθέσιο targa 4Χ4, με την οροφή του να αφαιρείται σε δύο τμήματα, έμοιαζε με ένα αισθητικό αστείο. Δεν ήταν όμως. Βασιζόταν στο εξαιρετικά πετυχημένο Vitara και ευτυχώς έμεινε μόλις τρία χρόνια στην παραγωγή, από το 1995 έως το 1997.

Με το γνωστό σαρκαστικό τους χιούμορ, οι Βρετανοί υποδέχτηκαν το κορυφαίο σεντάν της Ford που παρουσιάστηκε το 1994 ως δημιούργημα των Ρέι Τσαρλς και Στίβι Γουόντερ. Δεν είχαν άδικο. Έμεινε στην παραγωγή για τέσσερα μόλις χρόνια, αν και υπήρξε το πρώτο μοντέλο μαζικής κατασκευής με στάνταρ το ABS.

Χαρακτηριστικό δείγμα της «άχαρης» αισθητικά εποχής των Ιαπώνων. To 1974, μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα κομψό Fiat 124 ή αυτό το Datsun. Ωστόσο, το δεύτερο δεν χάλαγε ποτέ, παρότι προσομοίαζε περισσότερο σε μπουκάλι Coca Cola, παρά σε αυτοκίνητο.

Τι να καυτηριάσει κανείς πρώτο πάνω σε αυτόν τον «φίλο» της Citroen. Το αισθητικό αυτό ανοσιούργημα κατάφερε ωστόσο να γίνει best seller στη γαλλική αγορά και να πουλήσει συνολικά κοντά στα 2.000.000 αντίτυπα. To Ami 6 του 1961 το διαδέχτηκε το Ami 8 του 1969.

Ακόμα μια απόδειξη της γαλλικής «ευφυίας» στην κατασκευή αυτοκινήτου. Άσχημο μεν, αλλά εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο για τις διαστάσεις του. Δημιουργήθηκε ως απάντηση στο 2CV της Citroen αρκετά αργότερα, το 1961. Έμεινε 31 χρόνια σε παραγωγή και πωλήθηκε σε περισσότερα από 8.000.000 αντίτυπα.

Το κακάσχημο αυτό Ford κέρδισε στα σημεία το ανατολικογερμανικό Trabant για την είσοδο στη δεκάδα, διότι ήταν προϊόν μιας παγκόσμιας και ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Anglia λοιπόν, που ξεκίνησε να παράγεται από το 1959, πραγματοποίησε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις σε διάστημα 8 ετών. Ευτυχώς, αντικαταστάθηκε από το Escort.

Tο εμβληματικό «ασχημόπαπο» της βιομηχανίας αυτοκινήτου, ήταν ταυτόχρονα και ένα από τα πλέον πετυχημένα οχήματα όλων των εποχών. Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν το 1949 και έμεινε στην παραγωγή για 51 ολόκληρα χρόνια! Συνολικά, σε όλες τις εκδόσεις του, παρήχθησαν περισσότερα από 9.000.000 αντίτυπα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

20:15

Βορίδης: Να μην επιτρέψουμε να συμβεί ξανά αυτό που έγινε στο Μάτι

20:05

Αναβάθμιση των κερδών το 2024 από Philip Morris

19:54

Διάγγελμα Μπάιντεν την Πέμπτη - Σύντομα ο νέος επικεφαλής της Μυστικών Υπηρεσιών

19:43

Crowdstrike: Όταν ένα απλό bug προκαλεί παγκόσμιο χάος, ανυπολόγιστες ζημιές και δείχνει το δρόμο για ρύθμιση

19:41

Σε τροχιά υλοποίησης το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Σπάρτης

19:39

Πατέλης: Χωρίς τη συμφωνία Attica - Παγκρήτιας θα είχαμε κούρεμα καταθέσεων

19:32

Νοσοκομεία: Ο στρατηγικός σχεδιασμός του υπουργείου Υγείας για τη μείωση των ληξιπρόθεσμων οφειλών 

19:20

Έλον Μασκ: Η woke κουλτούρα σκότωσε τον γιο μου - Θα την καταστρέψω

19:10

Νέα μικρή άνοδος στις ευρωαγορές - Κατρακύλα 7,73% για Porsche

19:00

Eurobank: Οι αποφάσεις της τακτικής γενικής συνέλευσης - Πώς θα διανεμηθεί το μέρισμα

18:57

Παπαθανάσης για λιμάνι Σούδας: Εκσυγχρονίζεται με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης

18:55

Πυροσβεστική: 62 πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο σε όλη την Ελλάδα

18:54

Γεωργιάδης: Έχουμε συνεργατική σχέση με τους γιατρούς - Δεν θέλουμε πόλεμο μαζί τους

18:49

Metlen: Πούλησε στην Schroders Greencoat 3 φωτοβολταϊκά πάρκα στη Βρετανία

18:42

Σταϊκούρας για Ν. Καρβάλη – Τοξότες: Θα συνδεθεί το εμπορικό λιμάνι της Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο

18:35

ΔΕΠΑ Εμπορίας: Δάνειο 390 εκατ. ευρώ από ΕΤΕπ για κατασκευή φωτοβολταϊκών πάρκων

18:30

Υπ. Ανάπτυξης: Σε πλήρη εξέλιξη τα έργα για το Τεχνολογικό Πάρκο 4ης γενιάς Thess INTEC

18:25

Πανώλη αιγοπροβάτων: 16 επιβεβαιωμένα κρούσματα σε Τρίκαλα και Λάρισα

18:20

Ενεργειακή αναβάθμιση και ανακαίνιση του ΚΠΨΥ της Παιδικής Πολυκλινικής Αθηνών

18:14

Οργή για τη ρύθμιση που επιτρέπει την επίταξη ιδιωτών γιατρων σε υποστελεχωμένα νοσοκομεία

18:07

Συνάντηση Κασσελάκη - Στουρνάρα την Τετάρτη στην ΤτΕ

18:02

Φωτιά στους Δελφούς: Πυρκαγιά σε δασική έκταση – Ήχησε το 112

17:59

Μητσοτάκης: «Είμαστε δίπλα στα Άτομα με Αναπηρία»

17:52

ΕΡΓΟΣΕ: Προκηρύχθηκε το έργο της νέας σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Νέα Καρβάλη -Τοξότες

17:45

Απόπειρα δολοφονίας Τραμπ: Παραιτήθηκε η επικεφαλής των Μυστικών Υπηρεσιών στις ΗΠΑ

17:34

Οξυγόνο στον πυθμένα του ωκεανού ανακάλυψαν επιστήμονες

17:25

Χρηματιστήριο: Κράτησε τις 1.480 μονάδες - Υψηλή μεταβλητότητα με χαμηλό τζίρο

17:24

Η Intracom Telecom εξελίσσει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα του 5G

17:24

Σε υψηλό 3,5 ετών η μετοχή της Spotify με «φτερά» από συνδρομητές και κέρδη β' τριμήνου

17:17

Το ΣτΕ αποφάσισε την έκδοση του επιχειρηματία Ali Yesildag στην Τουρκία

gazzetta
gazzetta reader insider insider