Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα που αγαπήσαμε πολύ ή ξεχάσαμε γρήγορα
Ορισμένα από τα “ασχημόπαπα” της αυτοκινητοβιομηχανίας έγιναν μεγάλες επιτυχίες, άλλα χάθηκαν γρήγορα. Οι σχεδιαστές τους πάντως δεν πρέπει να ήταν περήφανοι.

H αισθητική ενός αυτοκινήτου μπορεί να είναι το διαβατήριο για την εμπορική του επιτυχία. Όχι όμως απαραίτητα η προσεγμένη αισθητική. Παρότι οι κατασκευαστές προσπαθούν κατά βάση να δημιουργούν όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχουν στιγμές που κάποια άλλα ζητούμενα υπερισχύουν και οι σχεδιαστές αδυνατούν να συνδυάσουν το τερπνό με το ωφέλιμο.

Στο insider επιλέξαμε τα 10 πιο άσχημα αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής όλων των εποχών, τα οποία κυκλοφόρησαν και στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό τους, ότι υπήρξαν των άκρων: ορισμένα έγιναν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες και άλλα ξεχάστηκαν, σχεδόν από την μέρα που παρουσιάστηκαν. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει να τα γνωρίσουμε.

Η πρώτη γενιά του μεγάλου κορεατικού πολυμορφικού μοντέλου μπορούσε να φιλοξενήσει ως 11 άτομα, κανείς όμως δεν ήθελε να τον δουν να οδηγεί η να βρίσκεται μέσα σε αυτό. Ειδικά το πίσω μέρος του ήταν σαν μικρό λεωφορείο. Έμεινε στην παραγωγή από το 2004 έως το 2013 και πολύ ήταν.

Η τέταρτη γενιά της κορυφαίας γερμανικής λιμουζίνας συναντήθηκε αισθητικά με την εποχή του σχεδιαστή Κρις Μπανγκλ το 2001, που δημιούργησε μερικές από τις πιο αμφιλεγόμενες BMW όλων των εποχών. Το καθαρό και λιτό έως τότε σχήμα των Βαυαρικών αυτοκινήτων γέμισε αιχμές και περίεργους όγκους, για να μην αναφερθούμε στα φώτα –τους τα άλλαξε στην κυριολεξία.

To 1998 o κόσμος του αυτοκινήτου δέχτηκε ένα ισχυρό σοκ με το «δύο επιπέδων» αμάξωμα του Multipla. Τεχνολογικά και λειτουργικά το εξαθέσιο αυτό πολυμορφικό μοντέλο της Fiat ήταν εξαιρετικό, αλλά δεν βλεπόταν. Η δεύτερη γενιά του βελτιώθηκε αισθητικά. Το 2010 διακόπηκε η παραγωγή του και δεν απέκτησε ποτέ διάδοχο. Ευτυχώς!

Στη μνήμη μας έχει μείνει κυρίως ως διαφημιστικό όχημα της RedBull. Το διθέσιο targa 4Χ4, με την οροφή του να αφαιρείται σε δύο τμήματα, έμοιαζε με ένα αισθητικό αστείο. Δεν ήταν όμως. Βασιζόταν στο εξαιρετικά πετυχημένο Vitara και ευτυχώς έμεινε μόλις τρία χρόνια στην παραγωγή, από το 1995 έως το 1997.

Με το γνωστό σαρκαστικό τους χιούμορ, οι Βρετανοί υποδέχτηκαν το κορυφαίο σεντάν της Ford που παρουσιάστηκε το 1994 ως δημιούργημα των Ρέι Τσαρλς και Στίβι Γουόντερ. Δεν είχαν άδικο. Έμεινε στην παραγωγή για τέσσερα μόλις χρόνια, αν και υπήρξε το πρώτο μοντέλο μαζικής κατασκευής με στάνταρ το ABS.

Χαρακτηριστικό δείγμα της «άχαρης» αισθητικά εποχής των Ιαπώνων. To 1974, μπορούσε κανείς να αγοράσει ένα κομψό Fiat 124 ή αυτό το Datsun. Ωστόσο, το δεύτερο δεν χάλαγε ποτέ, παρότι προσομοίαζε περισσότερο σε μπουκάλι Coca Cola, παρά σε αυτοκίνητο.

Τι να καυτηριάσει κανείς πρώτο πάνω σε αυτόν τον «φίλο» της Citroen. Το αισθητικό αυτό ανοσιούργημα κατάφερε ωστόσο να γίνει best seller στη γαλλική αγορά και να πουλήσει συνολικά κοντά στα 2.000.000 αντίτυπα. To Ami 6 του 1961 το διαδέχτηκε το Ami 8 του 1969.

Ακόμα μια απόδειξη της γαλλικής «ευφυίας» στην κατασκευή αυτοκινήτου. Άσχημο μεν, αλλά εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο για τις διαστάσεις του. Δημιουργήθηκε ως απάντηση στο 2CV της Citroen αρκετά αργότερα, το 1961. Έμεινε 31 χρόνια σε παραγωγή και πωλήθηκε σε περισσότερα από 8.000.000 αντίτυπα.

Το κακάσχημο αυτό Ford κέρδισε στα σημεία το ανατολικογερμανικό Trabant για την είσοδο στη δεκάδα, διότι ήταν προϊόν μιας παγκόσμιας και ισχυρής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Anglia λοιπόν, που ξεκίνησε να παράγεται από το 1959, πραγματοποίησε περισσότερες από 1.000.000 πωλήσεις σε διάστημα 8 ετών. Ευτυχώς, αντικαταστάθηκε από το Escort.

Tο εμβληματικό «ασχημόπαπο» της βιομηχανίας αυτοκινήτου, ήταν ταυτόχρονα και ένα από τα πλέον πετυχημένα οχήματα όλων των εποχών. Οι πωλήσεις του ξεκίνησαν το 1949 και έμεινε στην παραγωγή για 51 ολόκληρα χρόνια! Συνολικά, σε όλες τις εκδόσεις του, παρήχθησαν περισσότερα από 9.000.000 αντίτυπα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

20:59

Ζελένσκι: Η Ουκρανία θα αναπτύξει την αντιαεροπορική της άμυνα για να αντιμετωπίσει «νέους κινδύνους»

20:45

Καζίνο Ρίο: Πλειστηριασμός εν αναμονή της απόφασης του ΣτΕ – Στην τελική ευθεία η αλλαγή ιδιοκτησίας στα καζίνο Θράκης και Κέρκυρας

20:40

DW: Μπορεί η ΕΕ να βάλει φρένο στην Temu;

20:27

Η ΕΕ δηλώνει «έτοιμη να αντιδράσει» στην περίπτωση νέων εμπορικών εντάσεων με τις ΗΠΑ

20:23

Bitcoin: Τα σενάρια μέχρι που μπορεί να φθάσει η τιμή του – Τι θα σημάνει το ορόσημο των 100.000 δολαρίων

20:15

Η Ουκρανία κατηγορεί την Ρωσία για εκτέλεση πέντε αιχμαλώτων πολέμου

20:02

ΝΑΤΟ: Σε Αθήνα και Άγκυρα ο Μαρκ Ρούτε την επόμενη εβδομάδα

19:45

Ουγγαρία: O Όρμπαν καλεί τη Δύση να πάρει στα σοβαρά τις απειλές της Ρωσίας

19:34

ΗΠΑ: Αναβάλλεται επ' αόριστον η ανακοίνωση της ποινής Τραμπ για την υπόθεση Στόρμι Ντάνιελς

19:30

Κ. Καραμανλής: Αιχμές για τη διαγραφή Σαμαρά - «Δεν ενδιαφέρομαι για την Προεδρία της Δημοκρατίας»

19:22

Πούτιν: Ξεκινά μαζική παραγωγή του πυραύλου Oreshniκ - Κανείς δεν μπορεί να τον αναχαιτίσει

19:04

Έκρηξη - Αμπελόκηποι: Στη φυλακή μετά την απολογία του ο 31χρονος - Ένταση στα δικαστήρια

18:56

Θετικά πρόσημα στις ευρωαγορές παρά την κατρακύλα του ευρώ

18:51

AS Company: Αύξηση τζίρου και βελτιωμένα Ebitda στο 9μηνο

18:38

Συνάντηση της ηγεσίας του ΥΠΕΝ με τις διοικήσεις ΑΔΜΗΕ και State Grid

18:30

Amazon: Επενδύει άλλα 4 δισ. δολάρια στην Anthropic

18:29

Η Ουκρανία δεν αποχωρεί από το Κουρσκ - Πλησιάζουν στο Κουράκοβο οι Ρώσοι

18:18

Σκυλακάκης: Αρχές Δεκεμβρίου τα μέτρα στήριξης στο ρεύμα

18:15

Sharing Is Caring 2024: Η μεγαλύτερη online αθλητική δημοπρασία στην Ελλάδα με σπάνια αντικείμενα και σημαντικό σκοπό από το Navarino Challenge

18:06

Κλουκίνας-Λάππας: Αλλάζει η επωνυμία σε Ευρώπη Holdings

17:57

Bosch: «Κόβει» 5.550 θέσεις εργασίας - Άλλο ένα πλήγμα για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία

17:44

Γάζα: Τα νοσοκομεία θα μειώσουν ή θα σταματήσουν τη λειτουργία τους «σε 48 ώρες» ελλείψει καυσίμων

17:39

Σταϊκούρας: Στα 3 δισ. το κόστος του μετρό Θεσσαλονίκης μαζί με την επέκταση προς Καλαμαριά

17:32

Προκήρυξη 324 θέσεων ειδικευμένων γιατρών στα Κέντρα Υγείας και στις 7 ΥΠΕ της χώρας

17:29

Χρηματιστήριο: Με τους ίδιους πρωταγωνιστές πέρασε το εμπόδιο των 1.400

17:29

Χατζηθεοδοσίου: Ναι στην αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής των μεγάλων επιχειρήσεων

17:29

Γεραπετρίτης: Υποχρέωση των διπλωματών «να μη δειλιάσουν ποτέ για να υποστηρίξουν τα δίκαιά μας»

17:26

Cosmote: Ακόμα πιο προσιτές τιμές στα προγράμματα Fiber To The Home μέσω του Gigabit Voucher

17:19

Λίβανος: Πέντε διασώστες σκοτώθηκαν σε ισραηλινά πλήγματα στα νότια

17:11

Nova Fiber: Προγράμματα υπερ-υψηλών ταχυτήτων από 29 ευρώ/μήνα μέσω του Gigabit Voucher

sponsor appearance
gazzetta
gazzetta reader insider insider