Τον ασκό του Αιόλου για την πώληση της Bugatti άνοιξε μια δήλωση του διευθύνοντα συμβούλου της Porsche, Όλιβερ Μπλούμε, ότι Rimac και Bugatti ταιριάζουν τεχνολογικά πολύ μεταξύ τους.
Με δεδομένη την ειλημμένη απόφαση του γερμανικού group για πώληση της ιστορικής γαλλικής μάρκας πολυτελών υπεραυτοκινήτων, όπως όλα δείχνουν και δημοσιεύματα έγκυρων γερμανικών μέσων ενημέρωσης αναφέρουν, η Bugatti θα περάσει στην ιδιοκτησία της κροατικής φίρμας Rimac, που ειδικεύεται στην κατασκευή σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων και σε προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, η πώληση της Bugatti θα γίνει συμψηφιστικά, αφού η γνωστή μάρκα πολυτελείας θα δοθεί στους Κροάτες με αντάλλαγμα την αύξηση της συμμετοχής της Porsche στο μετοχικό τους κεφάλαιο από το τωρινό 15,5% σε τουλάχιστον 49%.
Όπως έχει επιβεβαιωθεί, η Bugatti σχεδιάζει να λανσάρει στα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας ένα νέο hypercar που θα είναι πιθανότατα αμιγώς ηλεκτροκίνητο, ενώ η Rimac διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία σε αυτόν τον τομέα. Μάλιστα οι Κροάτες ξεκινούν εφέτος την παραγωγή του νέου Rimac C_Two με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 1.914 ίππων, χάρη στους οποίους επιταχύνει από στάση έως 300 χλμ./ώρα σε 11,8’’.
Η συμφωνία πώλησης της Bugatti στη Rimac έχει επικυρωθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της Volkswagen, ενώ απομένει μόνον η έγκριση του Ελεγκτικού Συμβουλίου του γερμανικού ομίλου. Η VW βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης της γκάμας των εταιρειών της και σχεδιάζει την εκποίηση και άλλων θυγατρικών της μετά τη Bugatti.
Στα χέρια του «Έλον Μασκ των Βαλκανίων»
Μεγαλομέτοχος της Rimac είναι ο ιδρυτής της Μάτε Ρίματς με ποσοστό 51%. Εκτός της Porsche στην κροατική εταιρεία κατέχουν σημαντικά μερίδια άλλοι δύο κινέζικοι επιχειρηματικοί όμιλοι. Ο 32χρονος Ρίματς, που φέρει το παρατσούκλι «Ελον Μασκ των Βαλκανίων’», εθεάθη πρόσφατα στο εργοστάσιο της Bugatti στην Αλσατία, όπου έμεινε εντυπωσιασμένος από τις εγκαταστάσεις.
Η Rimac έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια από έναν μικρό κατασκευαστή σπορ ηλεκτρικών μοντέλων σε έναν ηγέτη στους κλάδους της ηλεκτροκίνησης, των ηλεκτρονικών συστημάτων και της τεχνολογίας μπαταριών.
Αλλαγή πλεύσης από την Volkswagen
Η εποχή της συγκέντρωσης ολοένα και περισσότερων αυτοκινητοβιομηχανιών κάτω από την ίδια στέγη, έλαβε τέλος για τη Volkswagen. Πλέον ο γερμανικός όμιλος έχει ξεκινήσει μια διαδικασία εξορθολογισμού των κεκτημένων του, με πολλά από αυτά να παίρνουν το δρόμο της εκποίησης.
Υποψήφιες προς αποχώρηση φέρονται η Lamborghini και η Bentley, η γνωστή μάρκα μοτοσικλετών Ducati και το σχεδιαστικό κέντρο Italdesign. Ταυτόχρονα η γνωστή μας Seat θα αλλάξει προσανατολισμό και υπό το όνομα Cupra στο μέλλον, θα διεκδικήσει ένα πιο premium μερίδιο της αγοράς.
Διαβάστε επίσης
IONIQ 5: Επαναστατικό ηλεκτρικό crossover από τη Hyundai (pics & vid)