Η στροφή της αυτοκίνησης προς την ηλεκτρική ενέργεια επιτείνει την έρευνα και εξέλιξη τεχνολογιών γύρω από αυτήν. Ένας από τους τομείς που εξετάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες είναι εκείνος της φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων και των εναλλακτικών τρόπων που μπορεί να γίνει, πέραν των «παραδοσιακών» καλωδίων.
Στις ΗΠΑ η Volkswagen «τρέχει» αυτόν τον καιρό ένα πρότζεκτ που αφορά την ασύρματη (επαγωγική) φόρτιση των μπαταριών και για δοκιμαστικό όχημα χρησιμοποιεί μια Porsche Taycan. Σε αυτό το πρότζεκτ συμμετέχουν επίσης το Innovation Hub της VW στο Νόξβιλ, το Oak Ridge National Laboratory (ORNL) και το Πανεπιστήμιο του Τενεσί.
Οι ερευνητές του προγράμματος έχουν ήδη επιτύχει ταχύτητες φόρτισης που ξεκινούν από τα 6,6 kW και φτάνουν μέχρι τα 120 kW, αλλά τα σχέδιά τους είναι για πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες, που θα φτάνουν μέχρι τα 300 kW. Αυτό σημαίνει ότι η Taycan θα φορτίζει μέχρι το 80% μέσα σε 10 μόλις λεπτά, χωρίς να χρειάζεται καλώδιο, απλώς «παρκάροντας» πάνω από τον επαγωγικό φορτιστή.
Η έρευνα είναι ακόμα σε εξέλιξη και δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό το χρονοδιάγραμμα για την ευρεία εφαρμογή της επαγωγικής φόρτισης στα οχήματα του Ομίλου VW.