Η υδρογονοκίνηση αποτελεί την «επόμενη μέρα» στις μετακινήσεις, μετά την ηλεκτροκίνηση. Το υδρογόνο ως καύσιμο είναι εξαιρετικά οικολογικό, καθώς στο περιβάλλον εκπέμπεται μόνο καθαρό νερό. Προς το παρόν πάντως η αγορά των αυτοκινήτων με τεχνολογία κυψελών καυσίμου (fuel cell) δεν είναι ανεπτυγμένη, καθώς δεν υπάρχει επαρκές δίκτυο ανεφοδιασμού με υδρογόνο.
Η Toyota είναι μία από τις μάρκες που πιστεύουν στην τεχνολογία και μάλιστα έχει επενδύσει πολύ στα οχήματα υδρογόνου. Ήδη στην κυκλοφορία βρίσκεται η δεύτερη γενιά του Mirai. Ο ιαπωνικός κολοσσός ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας με την πόλη της Φουκουόκα, για την προώθηση της «κοινωνίας υδρογόνου». Πρώτο βήμα θα είναι η κυκλοφορία στην πόλη στόλου οχημάτων fuel cell. Η πόλη της Φουκουόκα θα αναλάβει την παραγωγή υδρογόνου από οικιακά λύματα, το οποίο στη συνέχεια θα παρέχεται ως καύσιμα στα αυτοκίνητα της Toyota.
Στα πρώτα στάδιο εξέλιξης και δοκιμών βρίσκεται από την Toyota η δημιουργία κινητήρων εσωτερικής καύσης, οι οποίοι θα χρησιμοποιούν το υδρογόνο ως καύσιμο. Το Δεκέμβριο του 2021 παρουσίασε το πειραματικό GR Yaris, το οποίο χρησιμοποιεί μεν τον τρικύλινδρο 1.6 turbo του συμβατικού μοντέλου, όμως φέρει με τροποποιημένο σύστημα παροχής καυσίμου και ψεκασμού ώστε να χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως καύσιμο.
Τα αυτοκίνητα fuel cell που κυκλοφορούν στην Ευρώπη είναι ελάχιστα, καθώς το 2020 υπήρχαν – σύμφωνα με τα στοιχεία της ένωσης κατασκευαστών ACEA - μόλις 124 σημεία ανεφοδιασμού σε υδρογόνο. Τα 83 από αυτά (ποσοστό 66,9%) βρίσκονται στη Γερμανία, ενώ 17 από τα 27 κράτη – μέλη της ΕΕ (ανάμεσά τους και η Ελλάδα) δε διέθεταν ούτε ένα σημείο ανεφοδιασμού σε υδρογόνο.