Η θετική παρουσία της Porsche στην ευρωπαϊκή αγορά, παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, περιόρισε τις απώλειες που καταγράφηκαν στην Αμερική και την Ασία κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022. Όπως ανακοίνωσε η θυγατρική του Ομίλου Volkswagen, οι παραδόσεις νέων αυτοκινήτων την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου ανήλθαν σε 145.860, μειωμένες κατά 5% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2021 (153.656).
Στην Ευρώπη η Porsche κατέγραψε άνοδο 7% (43.087 έναντι 40.435 το 2021). Αντίθετα, στη Βόρεια και τη Νότια Αμερική σημειώθηκε υποχώρηση πωλήσεων κατά 8% (40.528 έναντι 44.023). Στην Κίνα – που είναι η μεγαλύτερη αγορά για την σπορ μάρκα – η πτώση έφθασε το -16% (40.681 έναντι 48.654), κάτι που οφείλεται εν μέρει και στο lockdown λόγω της πανδημίας σε αρκετές πόλεις.
«Οι δυσκολίες από την πανδημία ενισχύονται και από τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα», σχολίασε ο Ντέτλεφ φον Πλάτεν, μέλος του ΔΣ της Porsche AG, υπεύθυνος για τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ. «Παραμένει όμως ισχυρή η επιθυμία απόκτησης μίας Porsche και η δημοφιλία των μοντέλων μας, οπότε περιμένουμε ένα καλό δεύτερο μισό του έτους».
H Cayenne παραμένει το best seller μοντέλο της Porsche, με την μικρότερη Macan να είναι στη δεύτερη θέση. Ακολουθούν η εμβληματική 911 και η αμιγώς ηλεκτρική Taycan.