Το εκρηκτικό περιβάλλον, με το υψηλό κόστος ενέργειας και τα συνεχιζόμενα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, έχει περιορίσει διεθνώς την παραγωγή – και κατά συνέπεια τις πωλήσεις – αυτοκινήτων. Το Audi Group έκανε γνωστό ότι κατά το πρώτο εννεάμηνο του έτους (Ιανουάριος – Σεπτέμβριος) παρέδωσε συνολικά 1.212.275 οχήματα, έναντι 1.354.587 την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Πρόκειται για μείωση της τάξης του 10,5%.
Το Audi Group αποτελεί τμήμα του ευρύτερου Ομίλου Volkswagen και εκτός από την Audi περιλαμβάνει τις Bentley, Lamborghini και Ducati. Παρά τη σημαντική πτώση στις πωλήσεις, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 10,4%, στα 44,6 δισεκατομμύρια ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν στα 6,25 δισ. ευρώ (από 3,85 δισ. την αντίστοιχη περίοδο του 2021), ενώ το περιθώριο λειτουργικού κέρδους ανέβηκε από το 9,5% στο 14%. Αντίθετα, οι καθαρές ταμειακές ροές μειώθηκαν από τα 7,9 στα 4,6 δισ. ευρώ.
«Μετά από 9 μήνες γεωπολιτικών αβεβαιοτήτων και συνεχιζόμενων δυσκολιών στην εφοδιαστική αλυσίδα, τα λειτουργικά μας κέρδη αποδεικνύουν τη δύναμη του ομίλου μας», δήλωσε ο Μάρκους Ντούσμαν, Πρόεδρος του ΔΣ της Audi AG. «Παράλληλα κοιτάμε μπροστά και παραμένουμε προσηλωμένοι στους στρατηγικούς μας στόχους, χωρίς να τους αναθεωρούμε».
Οι παραδόσεις αυτοκινήτων Audi μειώθηκαν κατά 11,4%, όμως παρουσιάστηκε μεγάλη άνοδος στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) κατά 45% (από 52.774 σε 76.989). Από το 2026 – έτος κατά το οποίο η Audi θα εισέλθει στη Formula 1 – η γερμανική μάρκα θα λανσάρει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα. Εντός του 2022 θα αποκαλυφθεί ο διάδοχος του ηλεκτρικού SUV, e-tron.
Η Lamborghini παρουσίασε νέο ρεκόρ πωλήσεων, με 7.430 αυτοκίνητα κατά το πρώτο εννεάμηνο του 2022 (+7,6%). Ομοίως, η Bentley αύξησε τις παραδόσεις της στα 11.316 αυτοκίνητα (+3,5%). Η μάρκα σπορ μοτοσικλετών Ducati, διατήρησε τις παραδόσεις της στα περσινά επίπεδα, στις 49.873 μονάδες, έναντι 49.719 την αντίστοιχη περσινή περίοδο.