Η είσοδος της Sony στο χώρο του αυτοκινήτου γίνεται πραγματικότητα, μέσα από τη συνεργασία της με την Honda. Η κοινή εταιρεία που ονομάζεται Sony Honda Mobility παρουσίασε στην έκθεση ηλεκτρονικών ειδών CES του Λας Βέγκας το πρώτο concept car της μάρκας AFEELA. Το όνομα προέρχεται από τη λέξη «Feel» που σημαίνει «νιώθω» στα ελληνικά και αντιπροσωπεύει την εμπειρία μετακίνησης που Sony και Honda θέλουν να προσφέρουν στους πελάτες τους.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και CEO της Sony Honda Mobility, Γιασουχίντε Μιζούνο, στόχος της εταιρείας είναι να συνδυάσει τις τεχνολογίες αιχμής με το πάθος για δημουργικότητα. Το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στη CES είναι ένα μεγάλο sedan με coupe σιλουέτα, μήκους 4,9 μέτρων. Οι προ-παραγγελίες για το αυτοκίνητο παραγωγής θα μπορούν να γίνουν από το πρώτο εξάμηνο του 2025, ενώ οι παραδόσεις θα αρχίσουν την άνοιξη του 2026, πρώτα στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς, κάτι που σημαίνει ότι φέρει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μάσκα που η νέα μάρκα ονομάζει «Media bar», καθώς μέσω αυτής θα μεταδίδονται μηνύματα προς τους πεζούς αλλά και οδηγούς άλλων οχημάτων. Το concept car εφοδιάζεται με 45 κάμερες και αισθητήρες εξωτερικά και εσωτερικά, παρέχοντας δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.
Στο εσωτερικό του υπάρχουν 5 θέσεις και πλούσιοι χώροι χάρη στο μεταξόνιο των 3 μέτρων. Το πλήρως ψηφιακό ταμπλό αποτελείται από τέσσερις οθόνες: δύο για την εικόνα από τις καμέρες που αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέπτες και άλλες δύο για τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων. Το τιμόνι είναι αεροπορικού τύπου, όπως είδαμε πρόσφατα και από την Tesla. Στον τομέα των τεχνολογιών ψυχαγωγίας, υπηρεσιών κινητικότητας και υποβοήθησης του οδηγού, Sony και Honda συνεργάζονται με τις Epic Games και Qualcomm Technologies.