Στην πρώτη θέση των πωλήσεων ανάμεσα στους premium κατασκευαστές αυτοκινήτων παρέμεινε η μάρκα της BMW το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του BMW Group. Συνολικά ο όμιλος κατέγραψε 626.726 παραδόσεις BMW, MINI και Rolls-Royce τη συγκεκριμένη περίοδο, σημειώνοντας αύξηση +11,3% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022. Σε επίπεδο εξαμήνου (Ιανουάριος-Ιούνιος 2023), η άνοδος του BMW Group ανήλθε σε 4,7% (1.214.864 οχήματα).
Εντυπωσιακή είναι η αποδοχή των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων (EV) των BMW και ΜΙΝΙ, καθώς υπερδιπλασιάστηκαν οι παραδόσεις το δεύτερο τρίμηνο του 2023: +117,5%, στις 88.289 μονάδες. «Το BMW Group θα συνεχίσει την πετυχημένη πορεία του στην ηλεκτροκίνηση, με έντονο ρυθμό και κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους», δήλωσε ο Πίτερ Νότα, μέλος του ΔΣ του γερμανικού ομίλου και υπεύθυνος για τους Πελάτες, τις Μάρκες και τις Πωλήσεις. «Κερδίζουμε νέους πελάτες παγκοσμίως, με τη φρέσκια και ελκυστική γκάμα μοντέλων μας».

Στην Ευρώπη η άνοδος πωλήσεων για BMW-MINI το δεύτερο τρίμηνο ανήλθε στο 9%, στις ΗΠΑ στο 13,7% και στην Κίνα στο 16,2%, καθώς η χώρα βγαίνει από τους περιορισμούς των προηγούμενων ετών.