H Stellantis ανακοίνωσε την παραγωγή νέων μοντέλων στην Ιταλία, μετά τις αντιδράσεις της κυβέρνησης

Κώστας Μπιτσικώκος
Viber Whatsapp Μοιράσου το
H Stellantis ανακοίνωσε την παραγωγή νέων μοντέλων στην Ιταλία, μετά τις αντιδράσεις της κυβέρνησης
Stellantis
Τι ζητά σε αντάλλαγμα από την κυβέρνηση της Ιταλίας και των άλλων ευρωπαϊκών χωρών, ο CEO της Stellantis.

Ενίσχυση της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας αποφάσισε ο Όμιλος Stellantis, στον οποίο ανήκουν εμβληματικές μάρκες όπως η Fiat, η Alfa Romeo και η Lancia. Στα μέσα του Απριλίου η Stellantis είχε αλλάξει το όνομα του νέου SUV της Alfa Romeo από Milano σε Junior, καθώς υπήρξαν έντονες αντιδράσεις από υπουργούς της κυβέρνησης της Ιταλίας για τη χρήση ονόματος ιταλικής πόλης από ένα αυτοκίνητο που θα κατασκευάζεται στην Πολωνία.

Λίγες εβδομάδες αργότερα, οι ιταλικές αρχές κατάσχεσαν 134 αυτοκίνητα Fiat Topolino, καθώς έφεραν την ιταλική σημαία ενώ εισάγονται από το Μαρόκο. Η ιταλική νομοθεσία απαγορεύει τα χρήση ονομάτων και της σημαίας της Ιταλίας για προϊόντα που δεν κατασκευάζονται εντός της χώρας.

Σε μία προσπάθεια συμφιλίωσης με τις αρχές αλλά και το κοινό της χώρας, η Stellantis προχώρησε σε συμφωνία με τις ενώσεις των εργαζομένων για την ενίσχυση της παραγωγής οχημάτων επί ιταλικού εδάφους. Συγκεκριμένα, η υβριδική έκδοση του Fiat 500 θα κατασκευάζεται στο Μιραφιόρι (Τορίνο) και μία νέα υβριδική παραλλαγή του Jeep Compass στο Μέλφι (νότια Ιταλία). Ο Όμιλος Stellantis θα εφαρμόσει πλάνο ανανέωσης του εργατικού της δυναμικού, με προσλήψεις νέων σε ηλικία εργαζομένων, κυρίως στο Μιραφιόρι.

Κάρλος Ταβάρες Stellantis

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, τόνισε την αναγκαιότητα αντιμετώπισης της επίδρασης που έχουν εξωγενείς παράγοντες, όπως το υψηλό κόστος της ενέργειας και το περιορισμένο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (BEV).

Πρόσθεσε μάλιστα, ότι για να επιτευχθεί ο κοινός στόχος με την κυβέρνηση της χώρας για την παραγωγή στην Ιταλία ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων ετησίως έως το 2030, απαιτείται το κατάλληλο επιχειρηματικό περιβάλλον, το οποίο τώρα επηρεάζεται από αβεβαιότητα σχετικά με το πλάνο εξηλεκτρισμού αλλά και από έντονο ανταγωνισμό από νέους «παίκτες» στην αγορά. Και προφανώς ο Ταβάρες εννοεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες από την Κίνα που προσφέρουν προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider